Verangan didalam train......


Seorang gadis cantik menaiki LRT yang sangat penuh sesak. Gadis itu
berdiri betul betul didepan seorang pemuda.

Seketika kemudian pemuda itu bangun, namun belum sempat pemuda itu berkata
apa apa, gadis cantik itu menolak pemuda itu dengan lembut ke tempat
duduknya sambil berkata,

“Terima kasih, saya lebih suka berdiri”.

Pemuda itu tercengang dengan penuh kehairanan. Dia sedikit jengkil kerana
ditolak oleh gadis itu walaupun secara lembut. Pemuda itu pun berdiri
semula tetapi sekali lagi gadis cantik itu menolaknya duduk semula dan
berkata dengan sedikit kuat hingga didengari oleh lain lain penumpang,

“Tak apa, tak payah susah susah, saya lebih suka berdiri.”

Tanpa putus asa pemuda itu berdiri lagi untuk kali yang ketiga sambil
menjerit,

“Woii cik kak !! Saya nak turun laaaaa!!! Saya dah terlepas perhentian
saya tau !!? Apa punya perasan lah dia ni?!!!”

muahahahahaha....sape yang maLU????


THE END


Photobucket
P/S = huhuhuhu mmg best sngt citew bollywood tue....delhi 6

10 comments :

Cik aiNa said...

hahahhaa...
lain kali klo org bagi duduk..duduk je la.
jangan menolak..eheh

r4v3 said...

haha, siapa yg malu? mereka dan keluarga mereka

sI tEDI said...

ekekekekkeke.. kalau perempuan tu lawa ok lagi.. ekkekekee

niesz said...

hahahha..kan 2 2 da malu..hihi..yg si mamat tu pon g layan pompuan tu wat pe..kan da terlepas..si minah tu plak..hahaha..klakar la..

sue said...

malu seh...

eLLa said...

hahhaa...
lawak giler..
malu den..

+betterSINGLE+ said...

hahahaha mmg malu gle la kan..klu ak terus keluar..hahhaa

salam pkenalan

Farihah Ahmad said...

Haha. Sumpah malu babe!!

Adam said...

mesti la dua2 malu~~~hahahha

zack zukhairi said...

wakaka! malu2 (lari!) :p