Cerita lawak : Saat INdah Awal Perkahwinan

Bahagianyer....

Teruna: Akhirnya inilah saat yang aku tunggu sekian lama
Dara: Apakah kau rela kalau aku pergi?
Teruna:

Tentu tidak! Jangan sesekali kau berfikiran begitu!

Dara: Apakah kau mencintaiku?


Teruna : Tentu! Selamanya akan tetap begitu!

Dara: Apakah kau pernah berlaku curang?


Teruna: Tidak ! Aku tak akan melakukan hal seburuk itu!

Dara: MAhukah kau menciumku?


Teruna: Ya! Dara Sayangku....!


Sesudah 5 tahun perkahwinan....


Sila baca dari bawah keatas

jgn bertekak sakan yer....


THE END....

Photobucket
p/s : hari ahad yagn mendung2 ni mmg sesuai untuk berlawak sakan n bergosip btol x?? ada apa2 gosip nak kongsi MyEm0.Com

7 comments :

.encik.SEDAP. said...

lolz. muaahahaha.

Aidi-Safuan said...

hahahaha...kasar lawak nih. tapi memang camtuh kot. :p

Prankie said...

http://changkatbukitbintang.blogspot.com

Tu kalau laki kawen ngan pompuan..
tapi kalau pondan kawen ngan pompuan..

"Keciwa nyee..kalau Lily tiade.. haha
Dara: Akhirnya inilah saat yang aku tunggu sekian lama
Teruna: Apakah kau rela kalau aku pergi? "

bace dari bawah jugakk..

mahira oya said...

hahaha..lawaks..

Miz CanisTaL said...

hoho.. minta2 di jauhkan situasi mcm ni..lol

NiZaM Limited said...

hehe..bila bace versi melayu ni mcm pelik la plak..=p
english better kot..penyambungan ayat tu kena ngn tepat je..

DiNa-DiaNa said...

unik...
dari atas ke bawah..sungguh bahagia yer,..
dari bawah ke atas..sangat memeritkan..

hehehehehhe...