kamu suka makan asam...

kamu semua suka makan asam x??? heheheh sama la aku pown suka gak....tapi korang taw tak mcm mana rupa asam yang diimport masuk ke malaysia....tapi aku sure asam kat malaysia cara pembuatan takde la seteruk kat negara jiran ehehhehe.....apa pown korang layankan ajer.....


tmpat ni sangat lama...dah uzur....

hurm korang taw ke apa mende tu ??

hurmmmm...bnyknyer asammmm

tak tahan tngok ah cai tu siap pakai vest lagi....

hurm nie kat china klu tak silap


THE END.....



Photobucket
p/s : terliur pipi ini terfikirkan asam.....slurppppp

3 comments :

I n n z said...

kuat mkn asam eh ?
kite da jrg dah.
sekali sekala jeh :)

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ said...

suke makan jeruk buahan je..tak suke makan asam..

AZIZUL HASIMIE OSMAN said...

erkkk..
x mo mkn la pas ni..