reunion kecil2an at Q bistro

jom uollsss minum smbil bergosip GLAM....

salam petang uollsss....semua tgh wat pe tu hurmmm sedap gak ni kalu dapat merasa cendol or ABC kannn....pekena lagi pisang goreng atau karipap yang panas2.....huhuhu apa lagi kejap lagi nie terus g beli kat pakcik bawah umah nie....ada 2 gerai jer satu jual cendol n ABC dan satu lagi jual kuih juadah petang tak ke package namanyer tu....MyEm0.Com


perdulikan ayat2 diatas ini topik utamanyer :P....semlm adalah persembahan yang terakhir dari Plajar2 Akademi Fantasia membuat persembahan dan seperti yang dijangkakan Shahir telah mendapat tmpt 1st diikuti Adira 2nd Daus 3rd Maulana 4th Iwan 5th....dan masa yang sama Citrawarna berlangsung kat dataran merdeka malam tue....kita orang just tngok via Astro je then baru tue la kita orang lepak kat Q bistro....

Mady bersama housematenyer....

bersama DD dan juga Zul....


THE END.....

Photobucket
p/s : tunggu entry pasal bola tampar tu yer....heheheh

5 comments :

Farihah Ahmad said...

hadoih laa. da lame xkena ABC. tinginnyaaa...

eLLa said...

wahhh..
kat cni xder ABC..
xder goreng pisang..
xde seme2..
waaa nak balik mesia

QieFLy si Dolce said...

farihah : huhuh mmg sedap kann...

ella : hurm tu la klu dah cuti sem tu cept2 la balik ke tanah air...

NiZaM Limited said...

wah..dok lepak2 sambil bergusip2 ni.
confirm pnye kan. ahaks..

||| PöJìé PööH ||| said...

cantik²nya mereka...

Love,
PojiePooh Abdullah