Jun 20, 2010

Dalam meraikan Hari Bapa ada juga yang berduka.




Pertama sekali aku ingin menzahirkan dari hati yang tulus ini SELAMAT HARI BAPA. Hari ni adalah hari yang sangat bahagia dalam hidupku kerana aku masih lagi melihat raut wajah ayahku. Bagi ayah mereka yang telah pergi marilah kita bersama-sama menyedekahkan Al-fatihah...

Al-Fatihah...

baiklah aku nak citer sikit dekat korang semua time aku lawat dia dekat kajang. Apa yang menarik perhatian time aku tengah duduk lepak2 rehatkan minda sambil mendengar channel klasik nasional yang berkumandang dari corong radio. SI DJ radio tengah membacakan mesej daripada seorang ayah berasal dari JOHOR begini bunyi mesej itu "hari ini adalah hari ayah dan kenapa tidak ada seorang pun anak ayah yang bertanyakan khabar dan berita ayah kat kampung. Walau bagaimana pun ayah tetap mendoakan kejayaan kalian dan ayah mengampunkan segala kesalahan korang dekat ayah..."

lebih ku macam itulah isi kandungan mesej tersebut....klu anda yang mendengar mesej tersebut apa pandangan korang semua??? mungkin anak2 mereka busy kot dngn kerja. Aku time tu tidak berkata sepatah pun. Aku bersyukur kepada Allah kerana aku masih lagi berfikiran waras kerna tidak tergamak membuat orang tua sezalim itu.

Apa pun korang hayatilah video dibawah ini aku dapat video melalui KAK TEDI...



p/s : bagaimana aku boleh terlupa bulan ini sudah segenap setahun aku berblogging....

Photobucket



4 comments :

eLLa said...

sedih nyer..
cian pak cik tue..
miss my dad larh..waaaaaaa

QieFLy si Dolce said...

ella : taw takper...mmg kesian kat dia...

syahira ariff said...

waaaaaaa
saperkah anak dia tu
kesian giler pacek tu
T__________T
nak ayah saya!

NiZaM Limited said...

Alahai..sianye..

hargailah ibu bapa kita selagi mereka masih ada..