Ikan Emas yang betul-betul dari emas tulen

ikan emas betul-betul emascantikkan...ini bukan robot ok...ianya ikan emas yang betul-betul emas....

MySpacetahun lepas katanya aku ke taiwan jalan2 bersama kawan sekuliah dan salah satu tempat yang paling menarik aku pergi bertandang kat Museum Natural dimana kat muzium ni dorang pamerkan satu keajaiban dunia yang begitu besar nikmatnya. Hah tu dia ikan emas yang betul2 emas uolsss para saintis telah mengkaji dimana sebahagian daripada sisik ikan itu diselaputi emas betul sebanyak 24 carat. Ikan emas ni dijumpai di laut Taiwan...Fuh!! mmg tak dapat diungkapkan dengan kata2....korang tengok gambar ni yer...

ikan emas betul-betul emasikan emas betul-betul emasikan emas betul-betul emas
hehehe rupanya aku bermimpi uolss ingatkan betul tadi ada kat Taiwan :P

P/s : sungguh agung ciptaan-NYA...
QieflysiDolce

4 comments :

eLLa said...

so tue ikan emas betul2..or lm mimpi jer...aisshh blh plak ..hihih

zaza said...

wahhhh.. betul2 dr emas yer???
ni nasib baik tinggl dlm muzium.. kalo tak dh kena masuk pajak gadai ikan ni... huhu

She is f.A.z.A said...

OMG!!
that fish really big..
nak duk kat luar cermin tu pon dh rase scary..

Aini Amir said...

kalau betol, subanallah. but if robot cerdik sungguh akal yg diberi. kalau ada kat msia, mmg dh kena rembat ikan nih. 24k ok. mana tahan tgk