Peringatan kaum wanita tidak digalakkan berposing maut ditepi benteng!

lawa tak i....

hah apa pendapat korang tentang minah kat atas nie....seksi or seksa hehehe takpe2 aku akan pastikan mereka akan terima balasan yang teruk dan lawak...peringatan aku kepada korang jangan la asyik nak berposing sakan sampai keselamatan diri tak terjamin hahaha....maaf aku tak tahan asyik nak gelak je dari tadi....
MySpace
MySpace
MySpace
MySpace

MySpacehah kan betul apa aku kata tadi mereka akan terima padahnya...hahaha aku memang tak boleh tahan lagi dah aku nak gelak sampai terkencing2 dah ni...ouh tidak tarik nafas dalam2....MySpace
p/s : ingat tu dan selamat beramal MySpace
QieflysiDolce

20 comments :

nabilah abd rahman said...

hahahaha....padan muka...

ROSE_SHADA said...

ishhh kesian..

aZLiNa aZiZ said...

hahahah...memang patut pon wanita seksi tak boleh posing tepi benteng! hahaha...kan dah dapat balasannya sekelip mata. =)

QieFLy si Dolce said...

@nabilah abd rahman taw takpe....

cik panadol said...

erk!kalo nk dapat balasan sbb pakai seksi2 tak payah nk tunggu kat tepi benteng...kt mane2 pon leh kne....Tuhan bayar cash je skrg ni! hehe

QieFLy si Dolce said...

@ROSE_SHADA saya pown kesian giler kat minah bergaun putih tu tapi lawak plk jadinya....

QieFLy si Dolce said...

@aZLiNa aZiZ hahaha....susah bagi mereka yang berpakaian seksi dan agak chubby lepas tu ada hati berposing tepi benteng :P kan dah kena...

elmo blurb said...

HAHA memang tak patut laa dorang nih .
wat tepi tasik suda .

QieFLy si Dolce said...

@cik panadoli likee...ingt mmber aku selalu cakap Tuhan bayar cash je skang nie :P

QieFLy si Dolce said...

@elmo blurbmungkin tepi tasek tak hot kot :P hahahah

fiezah91 said...

wakaka..lawak

Cath J said...

Ya ampunnn.... Tak baik gelak kat akak2 ni,.... tapiiii apa kah jadah nya nak posing kat tempat berbahaya tu 'lehaaaa'..... wakakakkakak...

opsss... aku pun ikut gelak pulak...

(^_^)v

||| PöJìé PööH ||| said...

Hahahaha.. Lawak.. Xleh blah siot!

Love,
PojiePooh Abdullah

Fendy said...

hahaah,,,aku tgok pic pom dh ase lucu..
seksa pom ade lorr,..

humaira said...

ha3
padan muke die....
kah3

QieFLy si Dolce said...

@Cath Jdah nama pown cari pasal kak tak ye nak kasihan kat mereka ni hahaha

QieFLy si Dolce said...

@Fendyyesss memang seksa kot sapa suk pakai ketat dah tahu nak posing tepi benteng hehehe

LiFe KaMi said...

tak senonoh betul diaorg ni..hehe

violet VC said...

hahaha...ak pon da tgelak tbahak bahak nih...muahahahahah ;p

dada24 Xu said...

pandora charms outlet
coach factory outlet online
michael kors outlet clearance
michael kors canada
ugg australia outlet
canada goose jackets
sac longchamp
coach factory outlet online
nike flyknit racer
nike air max 90
pandora charms sale clearance
designer handbags wholesale
skechers outlet
louis vuitton handbags
mont blanc pens outlet
fitflops shoes
ray ban sunglasses
birkenstock shoes
kate spade outlet online
louboutin shoes
birkenstocks
air max 90 white
north face jackets
michael kors purses
burberry outlet online
michael kors outlet online
louis vuitton purse
ralph lauren uk
ugg outlet
air max 90
adidas superstars
christian louboutin sale
yeezy boost 350 balck
michael kors handbags
20160806CAIYAN