Sep 25, 2010

semalam sekali lagi aku menerima dugaan....

bagi aku TnG ni penting...dah lah mahal nak renew :(

pertama sekali biarlah aku menangis laju2 sedih sngt semalam mcm mana ntah ID aku boleh tercicir kat dalam monorail...kesian kat akak counter tu sedang dia sibuk menjamah nasi lemak tiba2 aku kaco dia minta tolong jejak ID n TnG aku tu...walaupun semalam dah sehabis boleh aku mencari namun klu dah bukan rezeki aku terpaksa lah aku redha...dan aku pasti semua ni mesti ada hikmah disebaliknya...tak pasal2 semalam aku emo satu hari haish...namun semalam lepas aku pergi melawat rumah2 anak yatim kat selayang aku dah kembali tenang...wahhh!!! matilah kata nya nak mencari ketenangan di sana kan...

p/s : hari ini banyk sngt rumah terbuka kena g....selamat beropen house la yer :P

2 comments :

shark said...

hohoh..
cmner leh tcicir tue
pasni id tu kne gantung kt leher ler
wat rantai:p
leh jd trend

QieFLy si Dolce said...

@shark tu la akibatnyer klu cuai...nyesal rasa sebb nak wat baru tu memang mahal :( lepas ni memang akan lebih berwaspada