Nov 23, 2010

Hanger dalam Star Train

kelas ko maria ada pelbagai jenis hanger...

ok yer adik2 hari nie kita akan bercerita tentang hanger dalam bahasa melayunyer penyangkut baju...hari tu aku tengah feeling-feeling kat dalam train tiba aku ternampak hanger ni kat tersangkut...meriah orang sekarang ni siap boleh sidai baju kat dalam train gitew kan...yang penting yer takde sapa yang berani nak alihkan hanger tu...kenapa kah?? berpuaka ker?? heheheMySpace

yenna tu sempat lagi tidur yer...

p/s : ada kisah silam dengan hanger baju uolsss...malu nak citer hahaha

4 comments :

Cik Gallus Gallus said...

ade org nak lelong hanger tu

KiFli si Dolce said...

@Cik Gallus Gallus aha mungkin la kot ada yang nak gadai :P

||| PöJìé PööH ||| said...

Haha, puposely la tuh..
Untuk org yg xsampai nk pegang pemegang ;p

Noona said...

haha..apelah...
cik kef, anda ditag untuk join contest..best jugak contest tu..hadiah menarik menanti anda..klik kat sini kalau nk tgk contest tu..http://thebibistory.blogspot.com/2010/11/kids-baby-photo-contest.html :p