Kucing ini gedik sungguh...tapi serius comel lahh

hye uols...jom jalan2 dengan i kejap :)


kucing ni mmg photogenic kata orang skang ni kannn :) gedik sana gedik sini hahaha aku pown speechless tengok cara kucing ni posing...ini yang buat aku jeles hahaha...ok lah uols kepada korang yang peminat kucing nahhh tengokla pic dia ni kat bawah sekiannnn =)













THE END :)

10 comments :

Naufal Aqli said...

cute like crazy~!!!

Izz Latif said...

~haha~
chomel...!!
(^.~)

www.izzlatif.blogspot.com

Sasya SCreAming GaRbAge said...

serious sh*t comel sgt2

KiFli si Dolce said...

Naufal Aqli > kan kan kan...cute giler kannn

Sasya SCreAming GaRbAge > wah siap mencarut lagi hahaha

tieha ismail said...

hamboih gamba kucing yg first tuh...penuh dengan kemegahan....werkk~

kau kesah ke?? said...

sumpah comel!

KiFli si Dolce said...

tieha ismail > tu yang i geram hahaha

kau kesah ke?? > tunggu apa lagi sila lah buat contengan buat kucing comel ini :)

Nurul dot..dot..dot said...

eeeee..tembamnye kucing tu..rase nak cubit2 je die hehee^ ^

nur anis said...

kenapa my cat tak photogenic jugak..T.T

dada24 Xu said...

birkenstocks
air max 90 white
north face jackets
michael kors purses
burberry outlet online
michael kors outlet online
louis vuitton purse
ralph lauren uk
ugg outlet
air max 90
adidas superstars
christian louboutin sale
yeezy boost 350 balck
michael kors handbags
coach outlet store online
tiffany uk
louboutin outlet
louboutin shoes
michael kors outlet online
coach factory outlet
cheap basketball shoes
converse outlet
puma outlet
nike tn pas cher
kate spade uk
hermes belt
michael kors outlet clearance
ralph lauren
canada goose sale
polo ralph lauren outlet online
michael kors outlet
birkenstock outlet
nike air force
20160806CAIYAN