Jom berkreatif bersama buah buahan.

inilah yang akan terjadi bila seseorang itu terlalu kritis dan kreatif...semua benda kita bolegh hasil semua benda boleh jadi...cuma kadang2 manusia zaman skang ni je yang dah semakin alfa tak le nak gunakan nikmat akal yang kreatif itu untuk menghasilkan sesuatu yang baik...tapi tidak seperti gambar2 kat bawah ni...semuanya nampak sempurna jer...so gunakan la akal kita ni dengan sebaik mungkin sebb kita baru mengguna kan beberapa peratus je dari 100% akal kita... :)








4 comments :

cantekk said...

wah cantik,,,u ke yg buat tu.. (haha) ;-D

Arpiiz said...

haha, lawak tengok yang gambar pisang and labu tu..^^

KiFli si Dolce said...

@cantekk carut sngt mana ada i buat :) i tolong tengok je haha

shark said...

kalu makan ni sodap lg x