Mar 17, 2012

Sinopsis : Feedback Filem Azura (2 bintang)


hye uols,

SINOPSIS DAN DOWNLOAD AZURA (2012) | SINOPSIS | Ia mengisahkan Azura, seorang gadis yang gigih menghadapi cabaran hidup bertemu dengan Zek, anak kepada orang kaya yang hidupnya dimanjakan dan dikelilingi kemewahan. Mereka kemudian bercinta tetapi mendapat halangan daripada bapa Zek, iaitu Tan Sri Putih. Zek dan Azura kemudian mengambil keputusan untuk ke London dan berkahwin di sana. Mereka hidup bahagia pada awalnya. Untuk menyara kehidupan mereka, Zek terpaksa bekerja di stesyen minyak manakala wAzura terus cemerlang dalam bidang akademik dan ditawar untuk bekerja di luar negara. Akibat daripada tekanan kerja, emosi Zek terganggu dan bermulalah segala konflik antara mereka.


hari ni aku tengok cerita Azura kat Astro First, time nak purchase cerita ni bukan main lama lagi nak decide either cerita ni berbaloi atau pun tak. Biasalah kalau cerita melayu ni aku takut feedback kurang umph skit. Umpama melabur plak nak tengok cerita kan, eh mestilah dah kita bayar so i deserve to give feedback.

jalan cerita ni so so lah ada kalanya aku teruja skit dengan emosi yang dorang lakonkan tu seperti Azura (neelofa) dia mmg sesuai dengan watak tu dia nampak anggun matang dan comel kecik je orang nya kannn. Bagi Zek (shahz jaszle ) watak dia terlalu nampak muda untuk digandingkan dengan azura, mungkin disebbkan dengan perwatakan zek yang muda tu dia sesuai pegang watak orang muda yang tak sabar2 nak dirikan rumah tangga kannnn

baru berapa hari je kenal terus dah nak melamar yelah janji ada date contract selama seminggu lepas lebih dari tu terus nak dirikan rumah tangga.

kawin kat paris uols,

dalam cerita ni sure dia selitkan seperkara dua tentang moral kehidupan dimana kita yang tinggi ni jangan sesekali nak memandang rendah/jijik dengan orang bawah sebb kita semua ni setaraf manusia yang sama.

Kebersihan haruslah dijaga, contoh seperti dalam cerita ni kat pasar malam tu ayooooo begitu kotor betul tapak pasar malam tu dan yang akan bersihkan semestinya Flora bagai kan, apa salahnya kalau kita kurang kan beban mereka tu dengan tolong buang mana2 sampah yang boleh dibuang, ini tak kalau boleh semua dengan taik2 ko nak suh orang bersihkan.

baguslah tu kalau nak mengelak maksiat dengan jalan yang mudah kawin, tapi pastikan diri tu dah sememangnya boleh bimbing pasangan anda antara satu sama lain. Lepas tu di dalam sesebuah hubungan korang seharusnya saling memahami. Mudah itu saja kalau korang faham akan situasi pasangan korang dalam masa yang sama kepercayaan juga turut tersemai wahh gitew macam dah jadi pakar motivasi kannnn

p/s : bagi korang yang tak pernah tengok tu, boleh lah usha download secara halal lepas tu korang evaluate la sendiri yer..sebb aku bagi 2 BINTANG dari 5

french : aimez-vous mon blog, s'il vous plaƮt lire tous les jours
sapa dapat jawab maksud di atas aku bagi dia hadiah kih kih...

#sekian dari budak Paris