Jun 26, 2012

Soalan Kifli aku ni gedik ker?

kami gedik tak?
hey uols,

Kifli aku ni gedik ker? (diam buat tak tahu)
korang sure yang tanya soalan ni adalah perempuan kan, maaflah yer andaian korang meleset lagi bila orang yang bertanyakan soalan itu adalah BURUNG merpati yer, burung merpati ni sngt nakal haha

budak tu ada tanya soalan tu kat aku, tapi time tu aku rasa macam tak sesuai untuk aku jawab lagipun ada pesta keramaian takkan pula dengan serta merta aku nak bagi huraian yang berjela jela panjangnya, itu memerlukan telekung dan kain pelekat uols baru boleh berhujah pada soalan budak tu (gedik ke aku ni?)

meh sini akak jawab soalan adik itu :)

dalam list kat bawah ni ada beberapa yang aku highlight kat kau. Harap ko bacalah yer, walaupun kita baru sahaja berkenalan tapi melalui pemerhatian aku ini yang dapat aku simpulkan.

KAU TAK GEDIK :

1) bagi aku ko mmg tak gedik sebb sepanjang aku kenal kau, kau ok jer orangnya just nice gitu, ala-ala macam teh o suam gitu.
2) ko peramah membuatkan ramai yang senang dengan kau, bagi aku sendiri pun senang nak masuk sekepala dengan kau, mungkin tu yang ramai suka kat kau kot
3) ko rajin nak tolong semua orang, kalau boleh masalah kecil orang lain pun ko nak tolong, kalau orang tu nak pergi kencing pun kau nak tolong basuhkan hahaha, lepas tu smpi boleh menyusahkan diri ko sendiri, so ko mmg tak gedik kau ok je.
4) sifat kau yang cool tu membuatkan ramai yang tertawan dengan kau yang berfizikal ala kadar terpampang pada wajah kau yang hitam manis tu membuatkan segelintir orang mudah jatuh hati pada kau dan pada masa yang sama membuatkan ramai yang tak senang dengan kehadiran aku.

KAU GEDIK BILA:

1) mungkin kau terperasan kau gedik sebab orang disekeliling kau tak suka dengan perangai ko yang manja2 tu.
2) bila ko start nak menggedik buat2 comel mungkin tak sesuai dengan fizikal kau yang nampak maco tu. Maco ker? nampak macam hadek2 je :)
3) mungkin orang sekeliling berkata ko gedik bila ko asyik tukar status semata mata untuk menyatakan hasrat hatiku yang tengah merindui si dia.
4) mungkin sifat pemalu ko membuatkan kau terasa diri kau sendiri tu gedik, bila orang nak tegur ko terus patah seribu dan membuatkan orang naik meluat tengok ko hahaha...(andaian je)

so aku berharap dengan tak seberapa nya hasil coretan aku ni ko berpuas hati dengan jawapan aku yer :) so mana yang kau sendiri rasa tak berkenan so kesilapan tu datang dari aku sendiri haha, yelah sebab kita sendiri know better who are we really are :)

#sekian dari budak gedik

-psssst jangan lupa usha pic kat bawah ni ok barang baik punya-