Aug 25, 2012

Preview Screening : Katy Perry Part of Me

Hey uols,

lama dah rasanya tak ke premiere screening thanx to little churpchurp and GSC atas perkhidmatan yang best tu :)

asalnya aku sendiri tak tahu yang screening kali ini dalam 3D so one of my member tak bawa her lens and she have to wear his own glasses along with the 3D glasses quite funny though .

Sinopsis:
Cerita ni adalah dokumentari yang mengisahkan tentang kejayaan Katy dari kecil hingga lah dia dewasa, dan dia telah membuat road tour show hampir ke setiap pelusuk negara selama setahun. Dalam masa perjalanan tu pelbagai dugaan yang dia tempuh. Asal nya dari kecil lagi katy dah start menyanyi digereja dan akhirnya katy pergi mencuba nasib ke LA dan disitu katy telah sign contract dengan pelbagai syarikat rakaman dan akhirnya kecundang akhirnya syarikat rakaman Columbia Records (kalau tak silap lah) telah membawanya naik bersama seorang producer yang sngt hebat Glen Ballard.

Katy dah jatuh cinta pada Russell Brand dan katy teramat mencintai Russell walaupun Katy sibuk dengan pementasan. Akhirnya katy dan Russell bercerai sewaktu katy membuat persembahan beliau di Brazil. Saat itu katy hampir putus asa dan harapn tapi mujur katy ada Manager dan Pembantu peribadi yang selalu memberi sokongan. Akhirnya katy berjaya bangkit dari kelemahan, dan terus berjaya untuk mara kehadapan.

sewaktu katy disiapkan oleh jurumekeup peribadinya

Ko mampu costume buah dada berputar :)

katy juga mementingkan penyampaian persembahan yang berbentuk Fairy Tale sebab dari dulu dia memang suka akan konsep tersebut dan kalau boleh dia nak pastikan semua impian setiap orang akan tercapai.

btw thanx to Adyba Jee sebb sudi teman kan pada malam screening tersebut

yang penting sempat bawa masuk Auntie Anne's mmg sronok nyum2.

As usual many thanx credit to little ChurpChurp and United International Picture for the fantastic #Churpremiere – Katy Perry 3D

kalau nak di ikutkan banyak lagi aku nak ceritakan pasal katy ni tapi ada baiknya kalau korang tengok sendiri minggu hadapan okay.

#Sekian.