Aug 29, 2012

Review FashionValet Dress Me Up



hey uols,

uols pernah dengar website dipanggil fashionvalet.net dimana ianya memberikan pelbagai fesyen dan rekaan berbentuk mixed and matched. Ok aku pun baru tahu pasal website ni sebab aku terlihat link di youtube, so aku pun tengok macam mana mereka yang digelar Stylist ni memberikan nafas baru bagi mereka yang ingin bergaya dan lebih nampak cool.

for sure lah kalau korang nak pergi sesuatu event korang nak nampak lebih GLAM dan VOGUE especially girls, dari hujung rambut sampai hujung kaki semua yang mereka tampal pada tubuh harus menarik perhatian setiap mata memandang. Betul tak? jangan nak nafikan yer nanti kakak kahak uols haha

ok dalam video kat youtube ni dorang akan datang dengan pakaian simple mereka dan meminta stylist dari fashion valet ni untuk memberikan penampilan baru, wah dan yang penting ayat trademart mereka tu Fashion Valet dress me up, dan bila mereka dah pilih baju dari website tu dorang sendiri terus boleh try dress yang mereka berminat itu. Hasilnya walla~ memang nice :)



ini adalah salah satu video dimana mereka yang dah digayakan melalui Fashion Valet,
di dalam fashion valet ni terdapat pelbagai jenis barang dari pelbagai jenis brand semuanya bercampur, dan aku memang tertarik pada dress dan heels (Kiss n Tell) selain itu padanan setiap aksesori menepati citarasa si pemakai, tak cenggitu uols?



ni pula si jejaka yang dahagakan perubahan dari fashion valet, tapi pada kebiasaanya lelaki memang sinonim dengan sehelai tshirt dan jeans, memang betul itu tidak dinafikan tapi bagaimana pula dengan lelaki yang bersifat maskulin dan metroseksual confirm mereka nak lebih dan bukan hanya sekadar memakai topi dan cardigan (jaket) semata kan?

tapi lain pula isunya bagi lelaki lembut yang lebih kepada unisex/feminine attire, korang confirm dah biasa melihat lelaki yang more into unisex/feminine attire ni kat mana2 kan? jangan cakap lah uols kat shopping complex dan event VIP adalah merupakan tempat yang mereka boleh tonjolkan fesyen mereka kan, betul tak? sebb aku sendiri pun more into unisex/feminine attire.
mereka lebih dikenali sebagai Androgyny.

ok end story of fashion valet, as the conclusion aku just suka dengan cara mereka menggunakan concept mix and match dan hasilnya cantik mata memandang pada si pemakai.

1 comment :

520abc said...

0806jejenike chaussure a talon femme Le air jordan pas cher du tout fabricant a réussi à introduire quelque chose qui n'a chaussure nike roshe run print jamais été fait auparavant. Les chaussures nike air huarache homme pas cher de sport ne se sont pas développées nike air presto france en 1924, quand Adidas a chaussures asics bébé été créé par un Allemand nommé Adi asics go sport promo Dassler.