Sep 24, 2012

Part 2: Amal jariah dibulan ramadhan bersama TKG Crew (Pemilihan Rumah anak yatim)




hye uols,

ingat tak lagi entry sebelum ni Part 1: Amal jariah dibulan ramadhan bersama TKG Crew. Akhirnya pemilihan rumah anak yatim kali ni kami semua dah buat keputusan untuk memilih rumah anak yatim dari puchong.


jadi tanpa membuang masa kita terus untuk melihat gambar semasa dan sesudah acara majlis ini berlaku yer.

 "Rumah Amal Limpahan Kasih"
ini lah rumah pilihan hasil perbincangan yang dilakukan bersama @tkgcrew sekalian.


sebelum di hari kejadian adik2 kita ni semua rajin kemas dan persiapkan kediaman mereka, tapi pihak penganjuran dari TKG Crew sendiri datang awal juga untuk bantu setup segala persiapan. Lebih teruama kepada juadah berbuka :)

amboi bukan meriah adik2 kita tu tengah menjamu selerak kan :) Syukur sangat andai mereka bahagia kami juga sebagai abang2 kepada mereka turut tumpang gembira. Selepas itu mereka berjemaah terawih bersama2 :)


hah yang ni pula, budak ni tengah bersedia untuk membuat persembahan, wah mereka dah berlatih yer sebelum ni untuk hiburkan para tetamu yang datang :) kalau tak silap mereka perform nasyid.

hamboi bukan main lagi sorang budak ni lipat tikar yer :) alhamdulillah rajin budak ni dan yang penting apa yang kita buat semua ni ikhlas yer dengan harapan kita dah berikan yang terbaik buat anak2 yatim ni. Amin~

last but not least of course lah bergambar secara beramai2 dengan tuan rumah sekalian. Pada masa yang sama juga selain dari berbuka bersama anak2 yatim ni kami juga ada memberikan sedikit buah tangan seperti keperluan harian dan juga duit raya untuk adik2 kita ni, maklumlah raya time ni dah nak dekat dan mereka boleh pergi ke jalan tar shopping uols :)

kami dari pihak TKG CREW tidak meminta apa2 sebarang balasan pun kerana sudah menjadi tanggungjawab kita untuk saling memperingat di antara satu sama yang lain untuk saling tolong menolong sesama umat insan. Insyah Allah kalau ada kesempatan masa dan waktu tak salah kalau kita orang akan adakan event seterusnya.

kalau korang nak tahu TKG CREW sekarang ni pun dah ada beberapa department gituuuu~ contohnya seperti TKG Charity, TKG Sport dan TKG Entertainment setakat itu saja lah department yang weols tubuhkan korang rasa meletup tak :)


 p/s: maaf lah yer kakak bukan saje nak delaykan pasal entry ni tapi masa begitu tidak mengizinkan, kena cari mood betul2 sesuai baru dapat hasilkan entry yang ikhlas gitewwww. ok kakak nak g buat cincau ni ok daaaaaa.

No comments :