Nov 4, 2012

dDFabulous.com memerlukan doa kalian semua.

 
 hey uols,

bagi korang semua yang mengenali shabat blogger kita dDFabulous.com harap korang dapat memberikan bantuan pada beliau. Bagi sesiapa yang kenal DD yang dulunya aktif ceria berblogging tapi kini dia tidak mampu lagi melakukan itu semua kerana kesihatan DD yang sngt teruk. kalau korang dah baca entry ni kat blog Kak Red sure korang semua akan terkilan dan tak sangka DD akan jatuh sakit sampai macam tu sekali. Kalau korang tengok dia punya entry pun last "Am Back Boys"

DD jangan risau sebab kita orang semua still akan tolong awak. :) kepada korang yang kenal akan DD mari lah kita bersama2 menghulurkan bantuan pada teman blogger kita sorang ni, Hari ini hari DD tapi siapa tahu di hari kemudian hari anda pula siapa tahu ajal maut rezeki dan kesihatan tubuh badan semua terletak ditangan Tuhan.
 
Pic ni time aku dan DD makan2
Tapi siapa sangka kan DD yang nampak sihat tiba2 jatuh sakit disebabkan TIBI, kalau tak silap DD dah di operate sebanyak 3 kali dan bila doktor nak operate lagi Mak DD tak bagi sebab Mak DD tak nak melihat penderitaan yang DD tanggung. DD kini terbaring lemah di hospital Baling Kedah, dan DD mmg tak boleh bergerak sepenuhnya. Apa pun kita mendoakan DD agar cepat sembuh dan kembali ceria seperti sedia kala. Kami semua rindukan dia

Kepada korang yang menghulurkan bantuan tu saya ingin mengucapkan Ribuan Terima Kasih yang tak terhingga. Hanya Allah saja yang dapat membalas jasa baik korang semua. Dibawah ini adalah akaun ASB Mak DD

ASB: 368089475
Zaina Harun 
HP: 0142462829

hanya itu sahaja account yang mak DD ada tapi kalau korang perlukan bank lain korang boleh bank in kat kawan DD sorang ni Anor nama dia, Anor ialah kawan baik DD dan Anor juga lah yang banyak menolong keluarga DD, moga lepas ini kita bersama2 mampu meringankan beban yang di pikul oleh mak DD seorang.

MBB – hanoor saliza (156094004217) email notify to relyza1410@gmail.com
CIMB – hanoor saliza (14430061043520) email notify to relyza1410@gmail.com
 
Tak kisah lah sebesar mana pun pertolongan yang kita hulurkan, apa yang penting keikhlasan yang terdetik dihati kita. Blogger yang letop2 diluar sana harap korang semua tolong lah canangkan bantuan yang membolehkan kita terus.

No comments :