Nov 12, 2012

Fashion Review: Kardashian Kollection at Dorothy Perkins

   hey uols,


helloooooo, khamis yang lepas Kardashian Kollection dah launch product pakaian mereka yang vogue tu, dan apa yang penting ianya boleh di dapati kat Dorothy Perkins. Apa yang penting di dalam dorang nak launch brand sendiri ni bukan senang ok sebab ramai yang membuat spekulasi yang mereka ni belum layak untuk memiliki brand sendiri terutama dalam penjenamaan sendiri. 

Katanya mereka tahu apa yang wanita inginkan diluar sana dan apa yang pasti setiap saiz mereka bertiga ni terdapat dalam setiap jeans, contohnya kourtney suka jeans skinny berbanding dengan khloe jenis yang berisi sedikit. Ouh ok kira flexible juga lah mereka ni yer.

invitation card yang tertera bersama dengan tema gold and glamorous  sudah tentu aku dah siapkan outfir untuk ke KK launch tu tapi sayang aku terlalu busy dan takde masa untuk bersiap so simpan je laaaaa niat tu haha.
korang cuba bayangkan if i wore this outfit on that day sure orang bagi i lalu red carpet tu haha and i will give the best catwalk ever~ tetap nak feeling walaupun hakikatnya nan hado~haha but never mind benda dah berlalu.

 
 
If am not mistaken the crew is from NTV7.
  cantik tak? oh my dalam banyak-banyak collection yang ni aku paling berkenan, purple awww~
So far piece Kardashian Kollection tu sangat ekslusif dan sangat terhad, so siapa cepat dia dapat :)
lepas dah puas snap pic KK aku beralih pula ke Dorothy Perkins dan aku sempat snap beberapa pic yang aku suka like accessories, bags and heels.
 
 
 last but not least all the celebrity gathered for a photoshoot, oh yer redmummy pun ada uols, malam tu dia nampak sngt cantik, i suka makeup kak red malam tu urban gitu~

and tadaaaa i jumpa shea ~ mereka sangat sporting and humble :) 

No comments :