Jan 24, 2013

UNSW Foundation Programme at KDU University College



48hours Sponsored Post
hey uols,

ingat tak lagi mek pernah KDU College untuk sharing session bersama dua celebrity hiburan. So kali ni berlainan pula cerita nya yer.

OKAY, sekarang ni mek nak tahu kemana hala tuju dan perginya korang selepas dah abis sekolah tak kesahlah lepas SPM/STPM, confirm korang ke menara gading kan? mek percaya setiap orang dari korang inginkan yang terbaik dalam hidup korang kan.

Kini korang tak perlu risau kerana KDU UC kini bergabung bersama dengan UNSW dimana menyediakan pelajaran yang bertaraf antarabangsa, bukan itu saja mereka juga telah menjadi penyalur tunggal kepada KDU UC selama 17tahun. Awesome tak? Yayasan paling lama dekat Australia ok.

Bagaimana dengan Lecturers/Pensyarah?:
Itu korang tak perlu nak risau sebab apa, pensyarah-pensyarah yang bertauliah ni akan memberikan pengajaran yang sempurna untuk pelajar mereka. Kerana pensyarah ni semua dilatih secara khusus dari Kensington Campus, Sydney.

Selain dari itu mereka juga amat mementingkan dari segi komunikasi dan juga penyeliaan yang rapi ini kerana dapat memberikan 100% kualiti dan pendedahan yang diperlukan oleh seorang pelajar lebih-lebih lagi dalam menyediakan peperiksaan. confirm uols dapat result yang gempak punya haha 
Bagaimana pula dengan program yang ditawarkan:
Itu bukan satu masalah kerana program ini diterapkan di dalam 3 disiplin iaitu Life Sciences, Physical Science and Commerce. Kalau uols semua nak tahu program ni diberi pengkhususan yang teliti, so kepada mereka yang dah tahu arah tuju dari awal ini sedikit sebanyak dapat membantu dari awal so takde lah korang terkapai-kapai ^_^

Harus diberi perhatian dimana pengkhususan itu tidak semestinya terhad, malah mereka diberi peluang untuk memilih diantara 8 kelompok unviersiti yang terbaik sepanjang program ini ditawarkan. Dimana 8 kelompok universiti yang teratas di Australia, selain daripada itu termasuk juga New Zealand, UK dan USA.

 korang boleh tengok dengan lebih lanjut dimana resepsi Majlis Penyampaian Sijil.

 Bagi korang yang ingin mengetahui dengan lebih lanjut, korang boleh layari info (contact) dibawah:
  1. Facebook: KDU University College Page 
  2. Contact: 03-77288123 / 03 7953 6688
  3. Email: best@kdu.edu.my 
  4. Website: www.kdu.edu.my