Si Comel Putih Ekor Kontot!



hey uols,


aku memang dah lama usha budak ni, memang aku dapat aku gomol dia cukup2
dan akhirnya aku dapat gomol dia semalam depan gate cengal condo tu. Puas hati aku.
dan yang penting semalam sebelum aku nak keluar makan kat Humble Chef aku sempat nampak budak tu golek-golek atas pasir. Ya ampunnnnnnnnnnnnnnn gerammm wey

aku apa lagi terus ke arah budak tu makin aku dekat makin kuat dia golek pandai dia goda aku kan haha
teringin rasanya nak amik budak ni bawa naik atas rumah aku je biar aku jaga hehe 


hurm nak harapkan dia pandang camera aku memang tak lah, tu pun nasib sekali je dia pandang selebihnya dia menge-pose sebab menatang apa ntah dia cari kat dalam rumput tu :)


No comments :