Apr 8, 2013

Kini Genting Resort menyediakan tempahan online dengan pertukaran mata wang.



hey uols,

kalau dulu Resort World Genting sendiri majoriti nya di kunjungi oleh orang malaysia sendiri dari seluruh malaysia. Tapi since Resort World Genting dah berkembang dengan jayanya ditambah pula dengan cawangan di pelbagai tempat banyak tempahan online yang mereka terima. Cuba korang bayangkan dengan 3.6 juta yang berkunjung ke setiap Resort mereka dan sebanyak 7 juta pengunjung yang telah masuk ke laman web official mereka dalam setahun.

Dan kebanyakan 35% adalah pelanggang mereka dari luar negara.So agak menyukarkan bagi mereka untuk mengikuti mata wang kita. So dengan adalahnya solution yang disediakan oleh RBS’s FXmicropay kini mereka pengunjung dari luar negara kini senang
Sebagaimana yang korang lihat pada dihari pelancaran majlis tersebut mereka mengadakan satu sidang media bagi menyebarkan lagi tentang berita baik ni. Kini Resort World Genting telah melancarkan Tempahan online dengan pertukaran mata wang hasil kerjasama mereka bersama dengan RBS (RBS The Royal Bank of Scotland) 
 Selesai je dengan Temu Bual bersama dengan barisan koprat mereka semua turut dapat merasa pengalaman untuk menempah secara online melalui pertukaran mata wang. So lepas ni mata wang tu korang boleh tukar ke US dan Singapore Dollar. 

Selain dari itu juga RBS dah banyak handle client melalui online seperti peruncit, hotel dan juga syarikat penerbangan, so sejajar dengan e-commerce masa kini Resort Genting turut tidak juga ketinggalan untuk memberikan impak baru terhadap syarikat mereka.

Bye2 ^_^

No comments :