Apr 24, 2013

Promotion: Berita Baik Kepada Para Pengguna SK-II Di Malaysia

SOLD OUT - SORRY

hey uols,

wah title blog mek memang bertujuan baik untuk menarik perhatian kepada semua pengguna SK-II di malaysia ni ^_^, ini kerana kawan mek ada jual satu set Produk SK-II original yang dia beli terus dari Parkson, korang semua boleh rujuk gambar dibawah:
 Setaip satu dari produck ini dijual secara berasingan tapi bagi mereka yang ingin membeli semua satu set, harga promosi akan diberikan oleh ownernya. Jom kita tengok jenis set yang di jual.

1) SK-II Facial Treatment Cleansing Gel 100gm
2) SK-II Facial Treatment Essence 250ml

3) SK-II Facial Treatment Repair C 30ml
4) SK-II Face Cream Skin Signature 80gm
5) Facial Treatment UV Protection (SPF25) PA+
6) SK-II Cellumination Essence EX 50ml


Korang boleh klik pada setiap link produk SK-II untuk refer kat Parkson Website. Kawan aku ni pun beli kat Parkson tapi apa yang membezakan ialah kawan aku nak jual murah sebab dia dah tak pakai Set Produk ni. So harga confirm lebih murah dari harga asal.
 so kalau ada sesiapa yang berminat boleh lah contact mek melalui Facebook (Kifli Si Dolce) korang boleh PM sahaja, kemudian aku akan bagi no kawan aku yang nak jual tu ^_^
sorry lah aku tak leh nak bagi detail dia kat sini sebab takut nanti dia kena spam/prank. So mek juga yang kena tapis sekor-sekor then baru lah boleh lepas haha. Don't forget to spread the news yer.

Wah korang inginkan kulit selicin rumah yang baru dicat warna putih so tunggu apa lagi pitera essence lah jawabnya dari SK-II Produk, time mek snap gambar ni pun dengan penuh berhati-hati ok. Orang yang pakai SK-II ni adalah orang yang berwajah mahal uols, ko mampu ker letak pitera made from japan bernilai RM600 pada wajah uols tu. Fuh~ respect uols

oh yer kalau korang nak buat rujukan pergilah kat sini
 
stay goddess people ^_^

1 comment :

Anonymous said...

Sk11 miracle water plus clear lotion at RM140. Wechat me ashikin17