Apr 22, 2013

Samsung Galaxy S4 akan berada dipasaran tak lama lagi

Hey uols,

Pada minggu lepas iaiatu hari sabtu Samsung Malaysia telah mengadakan satu Roadshow sepanjang bukit bintang bermula di pavilion. Lepas tu berakhir di Plaza Lowyat. Siapa disini peminat kepada Samsung Galaxy 4 even aku sendiri pun tak sabar nak rasa, pegang dan melihat kehebatan aplikasi smart phone tu.
 Disini aku bagi korang tengok macam mana keadaan Roadshow yang mereka buat kat Plaza Lowyat. Ada macam ala-ala High School Musical tak? Harmony sungguh suara mereka semua ni kan?
Jadi kepada korang semua yang tak sabar untuk menunggu kemunculan Samsung S4 kali ni korang perlu countdown sehingga hari pelancaran ^_^ weeeeeee. Tinggal berapa hari je lagi? Dan ramai yang cakap



Yessss "Be Ready 4 The Next Galaxy"
kepada korang semua yang tertanya-tanya apakah function dan aplikasi pada Samsung S4 kali ni. Korang boleh tengok video official mereka kat bawah ni. OMG sangat teruja ok melihat kecanggihan gadget ini.

Jangan lupa untuk Like Facebook Samsung dan untuk maklumat lanjut korang boleh lawat website mereka.
Facebook Samsung & Website Official.

Kepada korang semua yang dah tak sabar nak melihat in real live pada 27th April 2013 ni korang boleh pergi ke mana-mana outlet yang berdekatan ok.

Stay goddess people ^_^

 

2 comments :

Sumijelly said...

Harga dia baper??

Kalu dpt review best gak kan...

http://Sumijelly.com

Kifli Mally said...

@Sumijelly Sumi InsyahAllah kalau dapat buat review kita akan terus lancarkan kat blog haha