Apr 3, 2013

Sg Wang Tour Part 1



hey uols,

kalau nak di ikutkan part by part ni confirm memang tidak akan habis yer.  Kerana 3 tempat ni aku paling suka untuk mencuci mata. Sg Wang, Berjaya Times Square, Kenanga Whole City.

so pada kebiasaanya aku paling suka meroyan sorang2 kat sg wang, rasa sebagai seorang gegurl tu lebih safety dan terjamin lah sebab orang ramai dok lalu lalang kot. Siap kalau lalu tu berselisih lah bahu. Kan nanti akak pula yang terangsang hahaha.

ok scope dalam tour guide kali ni lebih kepada Kasut, Baju/tops, Cincin dan juga Contact Lense :)
  Pada kebiasaanya aku akan ke Vincci untuk usha sneakers dan kasut, tapi kalau terlebih rajin tu aku akan ke Pavilion sebab nak ke outlet Forever 21. Sneaker kat situ lagi makan hati ok. Saiz utk kaki beruang ni ada potensi utk bergaya ok. 
Ok kalau harga pula walaupun tempat dia berada dalam kedai cikai boleh cecap RM60-70 itu kalau normal price better pergi outlet Vincci or Forever 21 lagi better kan.
Ouh ya lupa nak cakap kat korang kebanyakan koleksi sneakers mek semuanya jenis UNISEX, so korang jangan jadi kampung sangatla ewwwwww. memang aku pijak ko hidup-hidup haha.
 okay kita beralih kepada lense. Biasanya lense aku akan prefer Geo Lense, sebab aku yakin dengan brand ni sebab mek dah lama guna product lebih kurang dalam 6 tahun. So terpulang dari penjagaan dan hygiene korang sebearnya. Biasanya Geo Lense tak pernah berubah RM35/pair. 
 -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 aku suka design/pattern macam ni, tapi part yang membuatkan aku putus harapan untuk beli ni ialah nak iron tu satu hal. Aku punya Iron kat rumah tu jenis kena letak atas arang tunggu 5 minit baru boleh start iron. Sebab material ni tersangat lah sensitif ok. Silap iron sikit terus rabak terbakar, so the best way is use the Iron Steam.
Ni pula kalau tak silap dekat Black Queen. Comel kan semua patern cincin tu.
ada berbagai bentuk dan yang penting I sangat tertarik dengan Bentuk Rusa. Kalau korang hebat cari lah dimana terletaknya cincin rusa tu? 

 Sebarang pertanyaan atau complaint sila email ok. haha
sbab area BB memang mak yang pegang uols. Mak sapa?
takkan mak aku kat sabah tu pula haha daaaaaaaaa~

No comments :