Movie Review: We’re The Millers @TGV One Utama



Hi uols,
 
Hahaha
Hahahaha
Hahahahahha
Hahahahahahaha

Itu adalah satu perumpamaan yang mek boleh bagi kat korang.
Mungkin dengan cara mek gelak jer korang boleh tahu The Millers ni adalah lawak keluarga yang terbaik 2013. Jalan cerita yang tak bosan tapi korang kena tahan dengan ayat dan perbuatan yang agak sensitif untuk keluarga yang nak bawa anak mereka layan cerita ni ^_^

Overall tahun ni The Millers mek bagi 5/5 bintang! Siapa berani sangkal cerita ni tak best? Mek akan pijak dia sampai lumat. Dalam setiap lawak tu ada juga pengajaran yang disampaikan kepada kita semua.
 Royale Popcorn double bersama dengan koko crunch
mek sanggup beratur panjang untuk dapatkan sebiji popcorn di raja ni ^_^ barang siapa makan terus kencing manis hahaha.
 manis kan kami semua ^_^
 Sinopsis:
Jason Sudeikis adalah seorang pengedar dadah kecil-kecilan tapi lepas kena rompak dan alami kerugian, dia terpaksa melangsaikan hutang dan kerugian tu dengan cara seludup dadah, dalam masa yang sama nak seludup dadah tu dia perlukan “keluarga” untuk menampak kan mereka adalah satu keluarga yang ingin pergi bercuti dengan menaiki RV. Jennifer Aniston si penari tiang (Isteri) Emma Roberts si gelandangan (anak perempuan) dan Will Poulter si lelaki VIRGIN (anak lelaki). Berjaya ker Jason Sudeikis dan keluarga palsu mereka tu seludup dadah balik ke Bandar? Apa halangan dan cabaran yang bakal menimpa? Kelakar sangat ke cerita ni? 

Korang kena saksikan sendiri, Sumpah TAK KERING GUSI, pipi kita dah bengkak sebab gelak ^_^

So kepada korang yang tak pernah lagi pergi tengok, amatlah rugi kalau korang terlepas tengok cerita lawak ni ^_^ 

Stay Goddess People

No comments :