Sep 4, 2013

Beraya sakan bersama Glasses online (Contact Lense). Voucher RM20!




Hi uols.

 Bukan main happy lagi u guys beraya kan. Harap tahun ni korang beraya dengan penuh ceria. Mek tahun beraya boleh dikatakan best juga lah seab both of my parents ada kat kl. So need to balik sabah. 

Eh bukan tu je uols. Mek beraya dengan new contact lense. Yes penjagaan lense tu sangat sangat sangat lah penting dan ramai yang menggunakan lense sebagai platform fashion. 
Mek dah gunakan lense ni dari 2006 lagi, dan boleh dikatakan banyak dah kesan sampingan yang mek lalui. Disebabkan itu mek pesan agar korang sentiasa jaga lense tu seperti mana korang jaga diri korang.
Tahun ni mek beraya dengan lense sponsored by Glasses Online Malaysia. Ouh sukanyaaaa #gerakkanbadankiridankanan

Aha uols tahun ni raya best sangat sebab banyak sponsor haha boleh? 
Kalau korang perasan ramai sangat mereka yang menggunakan lense jenis berbie doll yang berdiameter besar feeling nak ada anak mata besar macam anime barbie. Tapi tidak bagi mek. Kali ni mek memilih Brown. Sangat cantik bila ianya melekat pada anak mata mek yg comel ni. Dh lah comel bertambah jambu mek dibuatnya!!!

 Contact Lense ni sangat selesa untuk dipakai dan boleh dikatakan menjadi salah satu favorite contact lense mek! untuk bulan ini, Contact Lense Brown ni adalah brand Freshkon sebab color ni nampak lebih natural dan sesuai untuk dipakai pada bila masa, walaupun untuk pergi ke office ^_^

 
Selain dari itu juga kalau korang tengok reka bentuk Sunglasses di website mereka, confirm korang rambang mata dengan design dan bentuk yang beraneka. Tapi bukan sepanjang waktu mek kenakan contact lense, bila di rumah mek biasakan diri dengan Glasses yang bersesuain, nampak nerd sedikit tetap maintain jambu ^_^

lebih gambar dimana mek suka memakai contact lense brand dari Freshkon ni, Sangat selesa dan confident:


Berita baik untuk semua pembara setia blog mek,
kalau korang teringin nak rasa confident dan comel seperti mek, korang boleh purchased dan dapat RM20 voucher free dari Kifli Mally ^_^ Yahoooooooooooooooo!! 


Dengan setiap pembelian RM100 ke atas korang dapat voucher bernilai RM20. 
Kalau korang nak buat Glasses bolehlah tempah sendiri disini yer!!!
cepat sebelum 30th September ni.
korang jangan lupa untuk pergi ke Facebook Glasses Online Malaysia untuk ikuti perkembangan dan juga promo hebat untuk bulan ini.

Jom tengok ada beberapa lagi jenis glasses dan contact lense yang korang boleh dapatkan dibawah ini seperti:

stay goddess people ^_^

No comments :