Sep 17, 2013

Food Review: Levain Boulangerie & Patisserie @Jalan Delima Kuala Lumpur





hi uols,
Me and Issac

Pada pandangan pertama mek datang ke rumah banglo 2 tingkat ni sungguh tenang mata memandang, tempat yang begitu santai berkonsepkan English Garden yang penuh dengan Pastry dan juga Bakery.

Tak salah kalau kamu ingin menghabiskan masa dengan teman rapat anda mahupun dengan keluarga. Majoriti time mek datang tu keluarga ramai juga yang berkunjung ^_^


at the 1st place quite tough for me to decide which one would be served in my plate.
so end up mek dan issac pilih mana menu yang berkenan dan yang penting nampak menyelerakan ^_^
the cake and pavlova itself mereka decorate sungguh comel hingga mek dan issac tak sampai hati nak makan (T__T) terlalu obses dengan kecantikan cake tu.
 
 kalau korang nak tahu semua roti most of them dibawah RM5 saja
dan cake and pavlova tu around RM9
Salad Garden tu hanya sekitar RM5
and the rest tu maaf mek kurang ingat tapi apa yang pasti ianya murah dan berbaloi, bagi mereka yang menggemari pasta bolognese dan juga spaghetti tak salah kalau korang mencuba.
 untuk keterangan lanjut sila tengok detail dibawah:


stay goddess people ^_^

2 comments :

suezen said...

hamboii...promote habis..tp pastry kat sane mmg sume sedap2....berbaloi2 kater org

520abc said...

0806jejenike chaussure a talon femme Le air jordan pas cher du tout fabricant a réussi à introduire quelque chose qui n'a chaussure nike roshe run print jamais été fait auparavant. Les chaussures nike air huarache homme pas cher de sport ne se sont pas développées nike air presto france en 1924, quand Adidas a chaussures asics bébé été créé par un Allemand nommé Adi asics go sport promo Dassler.