Sep 13, 2013

Kemeriahan berblog sudah bertukar ganti.




Hi uols.
 
2009 mek start berblog atas ingin mengikut jejak arwah dd. Arwah lah yang banyak berkongsi kisah dengan mek macam mana nak start berblog dan kelebihan berblog. 

2010 dan 2011 adalah masa yang boleh dikatan mek sangat gigih untuk terlibat didalam semua event dan aktiviti yang dianjurkan, dulu tiada company lain yg datang untuk menawarkan event, so most of the free time hanyalah bersama dengan nuffnang. Boleh dikatakan hidup mati hanyalah dengan nuffnang. katanyaaaaa!!!
Astro Beyond @ Mid valley
Kalau dulu tu ramai sangat para blogger ni semua masing-masing mencari isu. Blogger baru feeling hati berfight dengan blogger lama (otai) tak cukup dengan itu mereka berpakat pula dengan blogger lain untuk buat group "u click i n i click u". Kalau tak silap ada kait dengan blogger ranger ni segala. 

End up kesudahan nya glitteri kena tarik dah pula meraung seperti mawas. Lepas tu sudahnya mereka semua hilang entah kemana diam terkubur seribu bahasa. Mek pun hampir terlibat time tu. Dan pernah menduakan nuffnang hingga sekarang ni masih lagi mampu bertahan ^_^

 LG Fiesta Roadshow @ damansara
cuma konsepnya sekarang ni sudah beralih, peredaran masa membuatkan BLOGGER merupakan platform yang amat berkesan untuk menarik separuh dari pembaca untuk melihat blog dan juga membuat review, oleh itu trend sekarang ni ramai yang berblog ingin membuat duit sampingan selain dari pergi ke event.

 Nuffnang Birthday Party @ Lust KL
Jadi anda jenis blogger kategori mana?
Yang hanya berdasarkan pada minat atau
Yang jenis membuat duit dengan blog atau
Yang jenis nak kaut benda free sajo? atau
ke semua diatas ^_^

tepuk dada tanya lah selera uols ok. kalau takde selera ko sendiri lah yang pilih nak makan apa dihari tua mu.

stay goddess people!!!

4 comments :

Ash Awan said...

Meriahnya uooolllss

penaberkala said...

gila hitam gambar time ni
betul-betul lepas viper challenge, lol

jawapan utk entri ni,
semua di atas

Unknown said...

Isu blogger dan blogging, yang penting kita sama-sama bersyukur atas rezeki masing-masing dan turut support blogger2 yg lain

izzuddinfz said...

Nisa Kay ke tu bergambar sekali... OMG bestnyerr...