food review: Che Wan Lidah Bakar @ Jalan Dato Keramat




hi uols,

makan kali ni nak rembeskan tekak di Area dato keramat, 
Che Wan Lidah Bakar
yesss makan masakan orang kelantan pula? tak berapa nak kelantan sangat pun,
pre dinner malam tu mek melantak bubur! waaaa dah lama tak makan bubur, bila demam memang susah nak jumpa bubur sedap seperti ini ^_^
  harap mek tak liurkan korang dengan makanan ni yer ^_^ 
masih lagi terasa kerangupan kulit ayam goreng tersebut haha.
tengok la kat instagram mek. Memang menyelerakan!!

 so harga tu standard lah kalau gerai seperti yang korang selalu pergi,
bubur tu lebih kurang dalam RM4 sajaha. 
Kulit ayam goreng tu portion depends on berapa ringgit yang korang nak minta!

Landmark: Belakang masjid Dato keramat, area Dato Keramat Putra Station.

stay goddess people ^_^