Oct 4, 2013

Jom segarkan dari Smelly to Smiley bersama Ambipur Malaysia @ AEON Jusco Maluri




hi uols,

pasti korang juga hadapi benda yang sama seperti apa yang mek rasa sekarang ni, bau apa yang paling menjengkelkan kat korang? kalau mek akan cakap bau ketiak di dalam train, tandas awam, bau lori sampah dan juga rak kasut yang berbau. 

pasti ramai yang akan terasa seperti yang demikian ^___^ betul tak? 
yesss mek faham apa yang korang rasa!!!
tapi di malaysia ni ramai yang vote 91% dan hasil kajian tu memang menunjukkan purata yang sangat tinggi.
wanita mengatakan mereka tidak selesa untuk menukar lampin bayi di dalam toilet awam kerana busuk yang teruk dan membuatkan meerka nak cepat selesai kemudian berambus dari toilet kotor itu, betul tak?

oleh itu Ambipur telah melancarkan satu kempen yang di panggil from "Smelly" to "Smiley".
kempen ini adalah untuk mengubah setiap benda/tempat yang berbau busuk kepada haruman yang segar dan nyaman. Oleh itu mek akan tunjukkan bukti mereka disini.
 
 Pengacara jemputan pada hari tu tak lain tak bukan si lelaki kacak Henry Golding ^_^
seperti biasa ini merupakan produk terkini dari mereka, hanya dengan sekali semburan saja boleh bertahan dalam beberapa jam ^_^ percaya atau tidak dibawah ni adalah buktinya.
Kalau tak silap ada lebih dari 5 jenis wagian yang korang sendiri boleh pilih.
Selepas itu 3 selebriti ini diberi peluang untuk merasakan sendiri pengalaman berada di tempat yang busuk, penuh dengan bau yang kurang menyenangkan, dan hasilnya sangat la menakjubkan, dengan hanya sekali semburan bau tersebut dapat menghalang mereka bertiga ni terhidu bau busuk sepeti durian, bau stokin dan kasut.
untuk menambahkan lagi keyakinan mek terhadap product ni, mek sendiri "dibutakan" dan kemudiannya masuk kedalam cubicle kecil itu dan cuba teka bau apa makanan yang terhidang ^_^ 
dan jawapan nya ialah IKAN MASIN!!! haha tak sangka bau ikan masin tu terus hilang dengan sekali semburan Ambipur.
Jadi siapa sangka produk Ambipur telah menyelamatkan privacy korang semua, 
orang akan cuba sedaya upaya untuk mengelak dari terus biarkan tempat tinggal mereka penuh dengan bau yang kurang menyenangkan, jadi atasilah masalah ini dengan menyembur Ambipur dan sahut kempen from Smelly to Smiley ^_^

mek sendiri pun tak mahu disebabkan benda remeh temeh "potong stim" 
apa yang mek mahukan ialah "banyak stim"

tag dimana korang rasa tempat yang paling berbau di Facebook Application, contohnya macam rumah kawan korang ker? dan jangan lupa like yer ^_^

Stay Goddess people!!!

No comments :