Dec 10, 2013

Berbaloi kah untuk curang?



 hi uols,

Apa itu curang? dan apa yang menyebab sesetengah dari mereka yang bercouple ni curang dengan pasangan masing-masing.

semua benda yang kita lakukan semestinya bersebab bukan? si dia curang kerana tidak lagi dihiraukan oleh pasangan nya, betul ke?
1. tidak jujur; tidak lurus hati; tidak adil: orang yg munafik senantiasa berhati --; men·cu·rangi v berbuat curang thd seseorang; menipu; mengakali; ke·cu·rang·an n perihal curang; perbuatan yg curang; ketidakjujuran; keculasan

 itu sumber yang mek cari kat internet! dan pada dasarnya sudah pasti pembaca mek sudah sedia maklum apa itu curang dalam erti kata pasarnya, main kayu tiga. Tak begitu cik mila?
Pernah tak korang curang? apa yang mendorong korang untuk curang? semua tu tanya isi hati korang sendiri. Sebab apa faktor yang menggerak kan hati korang untuk curang kan? sebab pasangan korang tak perform terbaik lah, sebab pasangan korang curang, jadi korang pun curang lah kan?

tapi persoalannya berbaloi ke untuk curang? kalau curang ni berbaloi ke dapat kasih sayang dari kekasih gelap/simpanan opsss!!!!

jangan curang uols, gituuuuu cuba setia pada yang satu jika tidak padah yang menanti uols. 
abang jangan berani curang! mila pukul abang!


3 comments :

suezen said...

susah nk setia....mampoo???

Liza Licha said...

hadoihh.. hihi.. kelakar plak.
tapi itulah .. kalau jenis tak setia ni memang nak makan penampor je

Hanih Borhan said...

Amboi, siap cari makna dictionary lagi... Kelas! ;p