tipu kalau kau tidak pernah berasa riak!



Hi Uols,

Bila sampai waktu tidur je mek akan matikan lampu dan gelapkan bilik, hanya hitz.fm je yang menemani di kala malam dingin uols, dengan harapan ada peneman gitu #lonely jer terasa haha.

terus start merenung seharian apa yang mek buat, kadang-kadang tu mek ada pernah berasa sedikit riak, dan sedikit sombong, selalu terjadi macam tu, bila mek terasa seperti diperhatikan orang hah mula leh mek terus buat bibir mungil seraya catwalk.
mek hanya mampo senyum sajo sambil tukar2 rambut haha.

mek pun tak tahu dari mana perasaan sombong diri ni datang, mungkin kita tak sedar yang kita nak berbangga dengan apa yang kita ada tapi pada pandangan orang lain kita macam sombong. Kadang-kadang tu bila wujudnya perasaan riak sombong terus mek beristigfar uols, hah engko!!!!!
ewww cantik ke kau? gituuu
itu baru diri mek yang tidak punya apa2, macam mana pula dengan mereka yang kaya raya ni. Confirmlah perasaan riak dan berbangga dia tu tak ingat dunia kan? Kecik hati mek meikirkannya...

bukan ada faedah pun nak bersombong diri dan ada perasaan riak ni. Yang kita dapat habuk jer, bagi insan seperti aku ni lah. Korang yang diluar sana lain lah dah tiptop ^_^

follow social mek disini:
Instagram: @kiflimally
Twitter: @kiflimally

No comments :