Feb 10, 2014

Vlog: Lelaki ketandusan, Lelaki tak gentleman langsung! #pervert



Hi Uols,

Gerammmmmm uols, orang lain yang kena dalam situasi ni tapi mek pula yang geram, serious lah mana tak geramnya. Mek nak tanya soalan cepu emas ni kat ko? Kalau ada orang cuba amik kesempatan ke atas diri kau, apa yang korang rasa? BULSHIT kan?
begitulah al kisahnya uols, ini mek nak advice kat uols semua di luar sana. Hidup untuk mencari teman ini macam satu game taw, tak pun macam satu eksperimen, semakin uols kerap mencari semakin tu uols mampu tahu selok belok dalam dunia perkenalan ni (Blind Date) (Social Date).
mek tak terkejut sebab ada juga yang berjaya, siap ke jinjang pelamin lagi, itu bagi ekperimen yang berjaya, tapi kalau ekperimen yang gagal seperti uols semua? sakit tak hati bagai dihiris sembilu uols?

the real thing is YESSSS I do see the clear picture dimana lelaki yang approach pompuan kat social ni semata-mata nak CROWN je kot. Lepas tu kalau perempuan yang ada barrier yang kuat hah mula lah si pervert ni nak pasang tanduk, goda goda, gesel gesel then #blackout ^_^
Apa pun kepada adik-adik kat luar sana please sentiasa berhati-hati dengan lelaki yang jenis suka ambil kesempatan ni ^_^. Yes mek tahu bukan semua lelaki seperti itu tapi at least please show some respect before you get respect.. happy monday uols!
follow mek di:
Instagram: @kiflimally
Twitter: @kiflimally


No comments :