Apr 24, 2014

Pejam celik dah nak habis training kat Axa


Hi Uols,
Bersamaan dengan 1 April 1, 2014 mek dah pun masuk ke attachment yang terakhir kat company axa ni, siapa sangka mek and the geng still lagi boleh bertahan hingga ke saat akhir gitu tiada siapa yang tersingkir. 
Department last aku masuk ini adalah department yang banyak ajar mek dalam dunia pemasaran gitu (marketing) tapi gamaknya department ni sangat hectic dengan business masuk tak henti, tapi layak ke budak mcm mek yang bengap ni utk jadi sebahagian dari team mereka. 

Uols taw tak? Kat department mek ni ada dua diva tanah air yang tersohor ok, dorang berdua ni lah yang akan run dan monitor semua business process. Yang penting jangan cari pasal dengan mereka yer silap2 kita kita robek hingga ke cebisan terakhir. Mek pun nak tak nak kena jadi plastic untuk teruskan hidup di dalam department itewwww Sedih taw uols.

I bet uols semua kenal mek kan? Tapi entah lah uols masuk jer department ni rasa macam saka tu terkunci dengan jampi serapah kalau tidak, memang aku akan meroyan, melalak. Kawan2 mek kenal mek macam mana kan?
Mesti korang tak percaya kan yang mek kat office ni terasa seperti anak dara sunti yang baru nak membesar gitu, malu2 tunggu orang masuk meminang ^_^ sumpah tak aktif seperti mana yang korang nampak mek di mana-mana event! mungkin professional kerja membataskan pembawakan diri tak gitu?

Hurmmm ok lah nonoks sekalian tunggu lah apa kesudahan mek kat department ni, sama ada boleh jadi seorang marketer yang Berjaya ada jadi tea lady (masukkan link) seumur hidup.

2 comments :

suezen said...

jd tea lady pun boley...molek sgt dahhh

Kifli Mally said...

@suezen amboi kemain ko sue kan? suka sngt bebenor mek jadi tea lady uols ^_^