OOTD Kifli Mally: Gelap vs Cerah



Hi Uols,

walaupun kekdahnya berat badan makin mendadak naik tanpa terkawal, mek tetap confident nak buat OOTD. Kalau tak silap mek agak lama juga mek menyepikan diri since perang dunia ke 3 haha.

biasalah uols kadang kita merancang lebih2 pun tak boleh juga kalau tuhan tidak mengizinkan akan kehendak nya. Tak gitu uosl?

Since balik dari KK & PD hari tu mek masih lagi dalam berpantang yer, hangus mek ter-sunburn di tempat orang dek, so sekarang ni feeling nak putih bak swan gitu. Tunggu jelah kekdahnya dalam selang beberapa minggu nanti putih lah kot ^_^
harap korang tak mual atau loya lepas tengok anak gajah ni berposing yer ^_^
apa pun mak confident? uols pula, takkan tengok je kan? tak nak kahak sekali ker hahaha

Till next time uols.
 

2 comments :

suezen said...

stylo giler..mcm retis....ko hadoo?

Kifli Mally said...

@suezen haha ko always nak carut mak kan ^_^