Selamat Hari Bapa, buat Ayahanda tersayang En Mally

 
 Hi Uols,

Hari Ibu pun sudah, Hari ayah pun sudah. ^_^
Ahad baru ni 15th June 2014, mek n adik yang lain kena celebrate hari bapa! sekecil mana pun peringatan yang kita sambut sudah cukup bermakna buat orang yang tersayang.
Kalau jauh kita dekatkan, mana yang dekat kita eratkan #TakBegitu?
Seperti biasa mek dan keluarga lain makan malam di Restoran Cina Muslim sama seperti Hari IBu yang lepas. Restoran ni bertempat di Kajang sajo.
 
 
Bukan main ye En Mally ni, bersungguh benar dia bercandid nak potong kek tu. Orang nak tolong potongkan dia tak nak, gigih nak potong untuk anak2 dia ^_^ #sweetDad
Bukan hadiah yang mereka inginkan, apa yang mereka inginkan adalah perhatian dah kasih sayang dari kita sebagai anak mereka. ^_^ itu sudah lebih dari mencukupi. Mak ayah kita tak ingin pun uols nak terima hadiah yang mahal dan vogue. Apa yang mereka ingin kan adalah kita sekeluarga sihat dan bahagia. Itu je yang mereka selalu doakan
Mr and Mrs Mally.
Dear Dad, 
Through all these years, you won't stop to keep eye on us!
May Allah bless you dad. 

"Agak-agak tahun depan, sempat lagi tak kita sekeluarga seperti ini?"

tersentuh hati seorang anak mendengar ungkapan yang di ucapkan oleh seorang lelaki bergelar AYAH!!!!

Insyahallh kalau umur panjang, serta sihat tubuh badan! pasti kita akan berkumpul bersama2 lagi. #Gituuuu sambung gelak ketawa #mengilai ^_^


No comments :