Aug 29, 2014

Camera Review: Mengembara bersama Samsung Camera NX Mini.


Hi Uols,

akhirnya dapat juga mek nak share dengan korang betapa  happynya mek bila dapat menggunakan camera hebat ni. Berbekalkan dengan saiznya yang kecil molek ni. Jangan kata yang kecik molek ni tak boleh nak hasil gambar yang cantik dan vassssssss!!!!
Camera ini di cipta khas bagi mereka yang gilakan Selfie seperti mek. 20.5 MegaPixel ko rasa tak cukup lagi ke untuk menampak kan diri korang secantik Rozita Che Wan. haha

Since mek suka berblog tentang fashion, tapi kali ni mek nak twist skit. Kita fokus pada Travel wohoooooo.
kalau korang nak tahu pada bulan yang lepas mek ada pergi ke Kota Kinabalu, lepas tu ada juga ke China dan Hong Kong. Nasib baik lah benda comel ni kecil je, so tak begitu susah untuk mek nak handle keluar kan dari beg snap dan direct transfer ke smartphone. SImple kan?
Sekitar Kota Kinabalu

semua pic ini adalah hasil dari NX Mini Samsung Camera ok.
tengok lah semua pic selfie mek bertambah mudah dengan adanya monopod dan sekali gus timer untuk NX Mini ni juga turut banyak membantu dengan camera dia yang boleh flip ke depan. OUhhhhh senang betul kerja mek nak ber-cam whore haha.
Sekitar Hong Kong

korang cuba bayangkan, banyak betul gambar yang mek snap bila berada di hong kong.
Kalau korang nak tahu ini baru single lens taw. Cuba korang bayangkan bila mek tukar lens kepada camera lens yang lebih canggih! haiyooooo. Memang bertambah gempak lah kan pic mek!
haha kalau korang nak baca tentang review camera yang super cool ni korang boleh proceed tengok entry kat bawah ni:a
bukan kah ini memang super double awesome ^_^
so kepada korang yang nak tahu lebih lanjut tentang camera ni sila klik pada link ini Samsung Malaysia. Mek dah ada satu, korang bila lagi? wohooooo