Golongan Transgender dan Homoseksual Tidak akan kemana! #LGBT



Hi Uols,

dah lama tak update blog rasanya kan?
ok kali ni mek kembali dengan isu yang sedikit menyayat hati.
Mek sangat kasihan melihat kawan-kawan kita kat luar sana yang bergelut seharian, hari demi hari untuk teruskan hidup selepas diri nya dilabelkan sebagai seorang Homoseksual dan Transgender.

Maaf lelaki lembut bukan pilihan entry kali ni. Sebab lelaki lembut still lelaki yang cuma lembut sikap dan tutur bicaranya yang boleh membuatkan orang sekeliling gelak ketawa.

Lepas mek tengok video clip kat bawah ni mek rasa begitu simpati dengan gologngan macam ni, yesss mek tahu dia nak perkenalkan kat dunia dan kawasan sekitarnya dimana mereka juga ada hak sebagai manusia yang hidup dalam label LGBT! tapi sayang hidup dengan cara melacur di malam hari, mencari pelanggang di lorong2 gelap itu bukan caranya. 

No wonder lah ramai yang masih melabelkan golongan LGBT ini adalah golongan yang jijik dari dari seketul najis berat. Bagaimana pula dengan tanggapan orang di malaysia terhadap LGBT! 

"eeeewwww geli lah nak berkawan dengan orang macam ni"
"Nabi tak mengaku umat"
"wei ada lancau nak ada pepet"
"apa barang kau tu tak ori"

yesss ayat manusia memang sangat kejap dari segi tutur bicaranya, tapi pernah korang ingat yang korang lagi hina dari golongan seperti ini sebab setiap ayat yang korang "ludahkan" kepada mereka setiap itu lah golongan ini akan bercambah hari demi hari bagaikan cendawan yang tumbuh dengan segarnya. 

percaya atau tidak? orang yang paling banyak mengeji ini yang paling banyak melanggan pondan untuk sedut air korang kan? muka dasar pecah rumah ada hati nak menghina orang. Lepas tu dari siapa yang ko akan mintak institusi kewangan bila kau kesusahan, majoriti holongan LGBT ni juga yang korang akan tumapng simpati. Please jangan nak berdalih, mek kenal setiap perangai korang ni.

 itu bagi yang lelaki! bagi yang perempuan pula tak kurang lancangnya, selagi golongan ni tak kahak kau balik selagi tu kau show off kan? aku pernah tengok perempuan ni dengan bangganya dia menghina hakak vondan tu, sekali hakak vondan tu bagi terus diam perempuan tu dengan koyak rabak tudung dia. Apa kau lupa yang kudrat mereka juga seperti lelaki BODOH nye perempuan!

Percaya atau tidak terserah lah, tapi kamu sendiri tahu apa itu hukum karma? satu telunjuk yang kau lontarkan pada mereka 4 telunjuk lagi berpatah balik kat batang hidung korang sendiri.
bukan bermaksud mek menyokong golongan LGBT ni sebab mahu bagi mereka kebebasan untuk terus menular di dalam masyarakat kita ni. TIDAK mek bukan bermaksud sedemikian. Cuma kalau boleh please bantu mereka untuk tidak mengamalkan cara hidup yang tidak sihat. seperti melacur dan melanggan di lorong-lorong gelap. Sebab apa yang pasti di mata masyarakat perbuatan yang terjadi nya di tempat GELAP sudah memberi tanggapan yang buruk pada LGBT ni. GELAP sinonim dengan apa? kotor hina jijik maksiat dan selainnya.

tapi bukan semua yang jenis LGBT ni yang very the cup of tea tu memang dilahirkan sebagai seorang jalang yang mencari sesuap nasi dari hasil celah yang di kepak! Tidak kalau korang tengok banyak je golongan LGBT yang berjaya, ada je yang jadi model dan peragaan, industry media rata2 idea tu semua datang dari golongan LGBT ni, ko rasa ko boleh hidup tanpa hiburan ke kalau takde nya idea dari golongan2 sepert ini.

ada yang jadi mak andam dimana kerja itu mmg sinonim dengan mereka, ada yang jadi designer, manager dan wartawan. 

jadi ini nasihat mek sendiri kepada to all my sisters and brothers out there. 
apa yang terjadi sekali pun please korang tak boleh teruskan hidup dengan cara begitu melacur di tepi jalan dan sebagai nya. Cuba sesuatu yang boleh orang lain pandang korang sebagai manusia dan bukan nya kelawar hitam #haha

ok lah mek pun dah banyak sangat meluahkan perasaan ni, sampai kat sini je lah dulu apa yang mek nak carutkan, nanti ada masa mek sambung lagi ok ^_^

biasalah uols since dah kuat sangat beraksi kat Instagram ni terlalu asyik sangat sampai nak update blog pun malas. Nah follow IG kita taw, mana lah tahu korang rindu kan mek ke??

ok mek tutup cerita ni dengan akhir kata  

"Goloangan transgender dan Homoseksual tidak akan kemana - jika tiada siapa yang ingin mengubah dan membentuknya menjadi sesuatu yang berguna kepada masyarakat"

hahahhaha #okbai

No comments :