Aug 23, 2014

Kifli hanya bersenam 1/2 jam sahaja.



Hi Uols,

kalau dulu routine harian mek adalah swimming kat bawah rumah, tapi since dah malas nak terjun dan jadi badak berendam mek lebih prefer buat senaman kat rumah, masalah nya lemak dan spare part tayar tu berkumpul kat perut, so menyebabkan perut mek buncit dan tak cantik bila pakai jeans ketat. Dah terasa seperti buah labu yang nak pakai skinny jeans. Hazab sial!!!

dah lama mek perhatikan video ni, hehe kira nya mamat ni ada tunjukkan beberapa step untuk senaman perut kita. Actually ada banyak lagi tapi yang ni je mek berkenan sebab mamat tu helok kan? alaaa taste lah tu hahaha.
 




nasib baik lah uols mek ada mat ni kat rumah, so senang sikit lah senaman mek tanpa sebarang gangguan, cuma gangguan tu kadang dari Kyuubi dan Jacob je ^_^ bila mek nak buat senaman, dekat situlah juga dia nak landing ^_^
ko tunggu yer mek tengah otw nak cantikkan perut, hahah mek lebih fokus pada perut je ^_^
sabar ye mek otwwwww!!! katanya, tu pun kalau tak hangat2 taik ayam hahahaha
tapi serius uols, mek hanya amik masa 1/2 jam untuk bersenam secara ringan, ingat kan tak berpeluh uols, menitik2 peluh kita wak gituuuu.

kepada korang yang lain jemput lah bersenam yer, seminggu sekali pun ok lah dari takde kan...maklumlah bila dah start keje ni, kita asyik duduk kat office je lepas tu balik rumah memang takde masa untuk berpeluh. So itu memang sangat tidak baik untuk kesihatan kan? 
Selamat Bersenam uolsssss

No comments :