Sep 14, 2014

Aku Bosan

hi uols,

hari ni sangat bosan lah, hari apa ni? hari AHAD haha serius aku sangat bosan tak taw nak buat apa, keluar pun takde arah tuju. Event semua aku reject. hurmmm apa nak jadi ni. kenapa lately ni aku suka terperap duduk kat rumah. 

walaupun aku rasa bosan aku prefer duduk kat rumah yang penting internet konektion. serius kalau takde aku boleh mati ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.....

macam kalau kaki rokok tu sebatang rokok tu penting kan?
tapi bagi aku internet itu penting....yesss vital crucial semua lah. 

tanpa tenet aku MATIiiiiiiiiiiiiiiiii so sekarang ni aku banyak duduk depan laptop tak makan tak mandi. teruk kan rasa diri ni loser sangat2 ^_^

3 comments :

suezen said...

x yah feeling loser sgt laaaaaa. bwk2 berehat hehe

柯云 said...

2016-03-04keyun
michael kors bags
cheap air jordans
louis vuitton outlet online
louis vuitton outlet
michael kors outlet
tiffany and co
ray ban sunglasses outlet
coach outlet
pandora charms
cheap ray ban sunglasses
coach factory
louis vuitton outlet online
coach factory outlet
coach outlet online
oakley sunglasses wholesale
ugg boots
louis vuitton bags
giuseppe zanotti outlet
beats by dre outlet
the north face jackets
louis vuitton
lebron 13
abercrombie & fitch
louis vuitton outlet
coach outlet
louis vuitton handbags
marc jacobs outlet
oakkey sunglasses
coach outlet store online
louis vuitton outlet stores
cheap ugg boots
replica rolex watches
jordan retro 11
louis vuitton purses
fake oakley sunglasses
louis vuitton outlet stores
louis vuitton outlet
coach outlet
louis vuitton purses
coach outlet

dada24 Xu said...

nmd adidas
reebok classic
asics gel kayano
valentino
levis 511
ray ban sunglasses
oakley sunglasses uk
longchamp outlet store
hollister uk
pandora charms outlet
coach factory outlet online
michael kors outlet clearance
michael kors canada
ugg australia outlet
canada goose jackets
sac longchamp
coach factory outlet online
nike flyknit racer
nike air max 90
pandora charms sale clearance
designer handbags wholesale
skechers outlet
louis vuitton handbags
mont blanc pens outlet
fitflops shoes
ray ban sunglasses
birkenstock shoes
kate spade outlet online
louboutin shoes
birkenstocks
air max 90 white
north face jackets
michael kors purses
burberry outlet online
20160806CAIYAN