Syarikat Pengiklanan Malaysia SUCKS!

hi anak anak,

aku tak kira lah syarikat pengiklanan ke?, Agency ke?, Public Relation ke?
yang penting please jangan amik kesempatan kat kudrat blogger2 ni boleh tak?
BUTUH sekor aku kasik kat korang seperti ni. Nasib baik bukan kena kat batang hidung sendiri.

Serius dengar luahan hati perit kawan blogger seorang ni, kasihan pun ada gak....
Lepas korang dah baca ni jangan dok PM tanya..suddenly uols plk yang jadi reporter celop. Mmg tak layan...


No comments :