Dec 22, 2014

Makan Perfector Crisp Snap Gambar dan Menang @ Fikcles

 hi anak anak, 

Betul apa yang aku cuba sampaikan tu adalah betul, Korang bukan saja dapat makan Chips yang super crunchy dan sedap. Malah korang boleh menang dengan berselfie dengan Perfecto Chips.

ok lah, tapi sebelum tu jom lah tengok di mana Perfecto melancarkan chip flavour mereka yang terbaik ni. Di mana? Semestinya di Fikcles Cafe TTDI. Korang boleh search mereka di Instagram. @fikcles. atau FB mereka: https://www.facebook.com/fikcles

Jom tengok apa aktiviti yang menarik di sediakan untuk kita orang semua. Selain dari hidangan yang best, pelancaran ni ada menyediakan Cabutan bertuah dan juga game, berimaginasi dan creative deco dengan menggunakan Perfecto Chips ni. Kalau aku cakap korang sure suka dengan flavour chips ni. Di antara 3 nya adalah natural sea salt, sour cream and chives, chilli and spice infusion.
 
excited kejap bila tengok ada MahaMahu, dan yang sebelah kanan tu salah seorang peminat #TeamPanAsian ^_^ comel sungguh akak sorang ni kan.
korang kenalkan ini lah dia girlfriend baru KM, hahaha comel tak? nama dia sofea. Ouhhh so sweet kan?

-------------------------------

kalau korang nak tahu kempen dari 13th Dec hingga 9th January korang boleh lawat mana2 outlet kat bawah ni untuk join IG Contest dari mereka.

Cara nak Join Contest:
1) Snap gambar uols tengah enjoy Perfecto Crips mana2 cafe di atas.
 2) Upload kat account IG korang dan hashtag #Perfectochips
3) Lucky Winners wins ^_^
 
Korang kalau makan perfecto crisps ni korang boleh customize sendiri garnishing korang. Kenapa perlu stick pada satu sedangkan korang boleh try semua. Wohoooo

Pastikan korang sentiasa update dari mereka  Fb: https://www.facebook.com/perfectosnacks / @PerfectoSnacks


----------------------------------------------

ok sekarang ni jom tengok game yang kita orang kena settlekan haha. Actually kita orang semua ni kena deco dengan menggunakan bahan yang telah di sediakan which is Perfector 3 Amazing Flavour.
 
 
 
 
 
 wohoooooo amacam? kreatif kan masing2. Well once you makan the chips uols semua terus jadi creative ahahah.




 ok sekian dulu dari weols semua ^_^
so kepada korang yang pergi ke cafe yang aku mention kat atas tu, please jangan lupa untuk snap selfie dan hashtag mereka ok .
 jemput minum uols ^_^