Amboiiii kemain....AKU UNTUKMU – ADY RAHIM

Hi anak anak,

amboiiii kemain betul kawan aku sorang ni. Siap ada lagu dah uols, ko ghaser ada composer yang nak buatkan dia lagu ni kemain kannnn??

tapi kita suka lagu ni. Apa pun korang layan taw, harap bahtera uols tak lecak akibat dengan pemilik suara ni. Itu baru suara saja yer, kalau korang tengok orang dia confirm rembesan itu seperti penapis air terbaik Coway haha.

AKU UNTUKMU – ADY RAHIM

AKU DISINI UNTUKMU
DAN TERUS KU MENANTI
WALAUPUN MUSIM SILIH BERGANTI

AKU TIDAK MEMUNGKIRI
DIKESETIAAN INI TERUS MELEKAT DIJIWAKU
DAN NAFASKU....

C/o

BERIKANLAH AKU PELUANG ITU
JALAN MENUJU DAN MENDEKATI DISISIMU
SELALU AKU RINDU
ENGKAU BERSAMAKU....

AKU SERAH JIWA RAGAKU
HIDUP MATIKU MENANGIS UNTUKMU
TERIMALAH AKU SEADANYA
INSAN YANG BERNAMA MANUSIA OHH....

SEMOGA DIMUDAHKAN PERJALANAN
NIAT KU MENUJU KESITU.....
DAN DIDATANGI CAHAYA
MENYINARI HIDUPKU
MUNGKIN KAH CINTA....

C/O
BERIKANLAH AKU PELUANG ITU
JALAN MENUJU DAN MENDEKATI DISISIMU
SELALU AKU RINDU
ENGKAU BERSAMUKU....

AKU SERAH JIWA RAGAKU
HIDUP MATIKU MENANGIS UNTUKMU
TERIMALAH AKU SEADANYA
INSAN YANG BERNAMA MANUASIA OHH....

PENYANYI : ADY RAHIM
COMPOSER : JEBART
LYRIC BY : WHOCENTS
INSTRUMENTAL FEATURING BY : JIMMY SAX

1 comment :

Kisah Sukses said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini YUSUF ISMAIL seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar IBU DARNA yg dari singapur tentan AKI RUSLAN SALEH yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dr hasil ritual/ghaib dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus dan menang RM.230.000 Ringgit ,kini saya kembali indon membeli rumah dan kereta walaupun sy Cuma pekerja kilang di selangor malaysia , sy sangat berterimakasih banyak kepada AKI RUSLAN SALEH dan jika anda ingin seperti saya silahkan Telefon AKI RUSLAN SALEH di 0812-43477455 Untuk yg di luar indon telefon di +62812-43477455, Atau KLIK DISINI 2D 3D 4D 5D 6D saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui AKI RUSLAN SALEH saya juga sudah bisa sesukses ini. Jadi kawan2 yg dalam kesusahan jg pernah putus asah, kalau sudah waktunya tuhan pasti kasi jalan asal anda mau berusaha, ini adalah kisah nyata dari seorang TKI, Untuk yg punya mustika bisa juga di kerjakan narik uang karna AKI Ruslan adalah guru spiritual terkenal di indonesia. Untuk yg punya rum terimakasih atas tumpangannya.