Feb 17, 2015

Kyuubi kamu kurang sihat ke?

hi anak anak,

korang for sure kenal my anak anak bulus kan?
Encik Kyuubi.

sejak akhir2 ni. Entahlah kenapa terasa seperti Kyuubi lemah dan tak bermaya, selera makan dia pun dah kurang, dan lebih merisaukan bila dia semakin kurus, tak seperti Jacob yang lebih gebu dan besar.

InsyahAllah sabar yer, Encik Kyuubi nanti aku bawa kau pergi jumpa doctor, entah apa yang membuatkan kau sedih dan tak bermaya, rind dengan gelagat kau seperti dulu2 kata. Nakal tak ingat dunia, sofa dah tak rupa sofa ko dengan the rest cakar kan. 
Budak lain kencing kau yang aku hambat dengan rotan haha. Ko tetap gigih bermanja dengan aku....
malam ni kyuubi rehat kat tempat biasa di sebelah tidurku. Itu adalah tempat dia untuk landingkan diri. 
manakala Jacob di bawah kaki ku. Manakala mak bunting Puteh, di bawah katil beralas kan carpet brown.
lena kan dia tidur....haish tak sampai hati nak kejut.
kadang tu dia tertendang2 sebab mimpi buruk agaknya haha.

1 comment :

KISAH SUKSES IBU HERAWATI said...

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Assalamu alaikum wr wb,,senang sekali saya bisa menulis dan berbagi kepada teman2 melalui room ini, sebelumnya dulu saya adalah seorang Pengusaha Butik yg Sukses, kini saya gulung tikar akibat di tipu teman sendiri, ditengah tagihan utang yg menumpuk, Suami pun meninggalkan saya, dan ditengah himpitan ekonomi seperti ini, saya coba buka internet untuk cari lowongan kerja dan secara tdk sengaja sy liat situs pesugihan AKI SYEH MAULANA Di Website/situnya Saya pun langsug hubungi beliau dan Semua petunjuk AKI saya ikuti dan hanya 3 hari, Alhamdulilah benar benar terbukti dan semua utang saya lunas dan sisanya buat modal usaha, saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui Ritual Penarikan Dana Hibah AKI ZYEH MAULANA saya Bisa sukses, Jadi kawan2 yg dalam kesusahan jg pernah putus asah, kalau sudah waktunya tuhan pasti kasi jalan asal anda mau berusaha, AKI ZYEH MAULANA Banyak Dikenal Oleh Kalangan Pengusaha Dan Artis Ternama Karna Beliau adalah guru spiritual terkenal di indonesia, jika anda ingin seperti saya silahkan  ☎ (( +6282321594488 )) ATAU KLIK DISINI PESUGIHAN DUNIA GHAIB Wassalam