Kyuubi kamu kurang sihat ke?

hi anak anak,

korang for sure kenal my anak anak bulus kan?
Encik Kyuubi.

sejak akhir2 ni. Entahlah kenapa terasa seperti Kyuubi lemah dan tak bermaya, selera makan dia pun dah kurang, dan lebih merisaukan bila dia semakin kurus, tak seperti Jacob yang lebih gebu dan besar.

InsyahAllah sabar yer, Encik Kyuubi nanti aku bawa kau pergi jumpa doctor, entah apa yang membuatkan kau sedih dan tak bermaya, rind dengan gelagat kau seperti dulu2 kata. Nakal tak ingat dunia, sofa dah tak rupa sofa ko dengan the rest cakar kan. 
Budak lain kencing kau yang aku hambat dengan rotan haha. Ko tetap gigih bermanja dengan aku....
malam ni kyuubi rehat kat tempat biasa di sebelah tidurku. Itu adalah tempat dia untuk landingkan diri. 
manakala Jacob di bawah kaki ku. Manakala mak bunting Puteh, di bawah katil beralas kan carpet brown.
lena kan dia tidur....haish tak sampai hati nak kejut.
kadang tu dia tertendang2 sebab mimpi buruk agaknya haha.

No comments :