Apr 26, 2015

ZERO happening kan pengunjung dengan lawak spontan. #MisterPotatoLawak

Minggu lepas KM dan geng blogger yang lain sempat hadirkan diri ke Rasta TTDI, sempena dengan Mister Potato Lawak Tour bersama dengan Zero.

pada mulanya tu aku ingat macam, ok ZERO pemenang maharaja lawak. Ini adalah kali pertama merasakan berhadapan dengan kumpulan ZERO dan yang penting sebab kami satu kampung bah pula kan. "Pantang Mundur Kecuali Operasi" haha slogan ni memang hanya orang sabah je yang faham dengan meaning yang mendalam.
pembukaan tirai acara siapa lagi kalau bukan DJ Era FM yang hangat berdua ni, Ray dan Hanif.
awal-awal lagi dah mencari mangsa untuk ditemu bual. Temu Bual? 
yelah dengan soalan mudah saja dorang boleh bawa balik bermacam2 goodies yang di sediakan oleh Mister Potato Cetuskan Keriangan.

brader ni memang sporting gila, boleh dikatakan malam tu semua pengunjung memang sporting, semua terhibur sebab balik dengan goodies dari Mister Potato Cetuskan Keriangan. Eh wang tunai pun ada...tunggu bila ZERO Team naik ke pentas haha.
isk KM mana nak ketinggalan nak mengepose, yang penting dapat banyak sangat goodies dari Mister Potato malam tu, Selain tu ada juga lah DJ berdua ni bagi power bank. kemain ramai yang participate...

Dan saat kemunculan yang di nanti kan oleh para pengunjung iaitu jeng jeng jeng KUMPULAN ZERO wohooooo....
naik je dorang ni kat atas pentas, terus berdentum semua orang dia nak kacau. Kelakar betul lah kumpulan ZERO ni walaupun ada few words yang tersasul sebab terlalu syok dengan bahasa ibunda sendiri ^_^

Malam tu memang sengal betul, dah lah kepala tengah migraine kena pula naik pentas untuk menggila bersama dengan ZERO. haha kita layankan sajo. Apa pun mereka memang best. Siap basah uols..demi nak hiburkan hati pengungjung katanya...

malam tu memang bertuah kepada semua pengunjung KM, selain dari dapat banyak goodies dan snacks dari Mister Potato, ZERO tak ketinggalan untuk memberikan hadiah lumayan berupa wang tunai kepada setiap peserta. haha

serius malam tu boleh di katakan KM tengok ada 20 orang yang dapat hadiah berupa wang tunai termasuklah KM dan kawan hehe.

kalau korang nak tahu Mister Potato Lawak Tour ni akan berlansung di setiap lokasi kat bawah ni.
kalau korang ada masa pergilah terjah yer

-  26th April 2015 @ NZ Curry House Wangsa Maju (HQ) 
-  3rd May 2015 @ Uptown Kota Damansara  
-  24th May 2015 @ Uptown Shah Alam

Facebook: https://www.facebook.com/misterpotatocrisps

2 comments :

chenlina said...

chenlina20160119
louis vuitton outlet
christian louboutin shoes
canada goose jackets
beats solo
uggs boots for women
abercrombie and fitch new york
michael kors outlet online
tiffany and co
cheap ugg boots
toms shoes
michael kors outlet online
chanel bags
polo outlet
ralph lauren uk
kate spade handbags
ray bans
coach outlet
michael kors handbags
uggs on sale
hollister
the north face outlet
louis vuitton
celine outlet
michael kors outlet
canada goose outlet
michael kors handbags
jordan retro 11
coach factory outlet
oakley sunglasses
hollister outlet
louis vuitton outlet
michael kors outlet online
toms shoes
beats by dr dre
coach outlet store online
tory burch outlet
louis vuitton handbags
christian louboutin outlet
cheap oakley sunglasses
coach factory outlet
as

KISAH SUKSES IBU HERAWATI said...

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya seorang TKW dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar IBU DARNA yg dari singapur tentan AKI SYHE MAULANA yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya saya juga mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor Togel/lottrey toto 4D dr hasil ritual/ghaib melalui jarak jauh dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus dan menang RM.230.000 Ringgit ,kini saya kembali indon membeli rumah dan kereta walaupun sy Cuma pembantu rumah tanggah di selangor malaysia, sy sangat berterimakasih kepada AKI SYHE MAULANA dan tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui AKI MAULANA saya juga sudah bisa sesukses ini. Jadi kawan2 yg dalam kesusahan jg pernah putus asah, kalau sudah waktunya tuhan pasti kasi jalan asal anda mau berusaha, ini adalah kisah nyata dari seorang TKW, AKI MAULANA adalah guru spiritual terkenal di indonesia. jika anda ingin seperti saya silahkan ☎ (( +6282321594488 )) ATAU KLIK DISINI RITUAL PESUGIHAN DUNIA GHAIB