May 18, 2015

Food Review: Buffet Ramadhan berkonsepkan Memori Selera Desa di Soi23 Pacific Regency

hi anak anak,

Buffet Ramadhan berkonsepkan Memori Selera Desa di Soi23 Pacific Regency sempena dengan ramadhan yang makin menjelang tiba ni, mari kita buat review untuk ke sekian kalinya. Seperti umumnya kita sudah sedia maklum selama sebulan berpuasa tu sudah pasti korang semua nak merasa makanan dan juadah dari segenap tempat. Jadi pilihan beraneka tempat memainkan peranan.
 
Jom tengok juadah dan menu pelbagai jenis yang disediakan oleh pihak SOI 23 di Pacific Regency ni. Ber ilhamkan dengan masakan Ibu Chef Zairul menerapkan konsep di dalam setiap menu buffet ramadhan ni.
 Boleh dkatakan ada lebih 100 juadah dan menu yang di sediakan kat hotel ni uols, jadi rambang mata nak pilih dan start makan yang mana dulu. Di antara menu killer mereka adalah Gulai Telur Itik, Belimbing Buluh, Gulai Pisang Muda, Tenggiri Gulai Bendi and Ayam Masak Lemak Dauk Cekur. eh bukan itu saja uols ada banyak lagi dessert, pembuka selera dan semua tradisi masakan melayu
Semua menu dan juadah di atas boleh di dapati dengan harga normal RM103.00 nett bagi orang dewasa dan warga emas atau kanak-kanak boleh enjoy semua hidangan dengan harga RM59.00 nett untuk sepanjang bulan Jun ini. Jadi baik lah kiranya andai korang bawa ahli keluarga korang untuk menjamu selera disini..
 Soi23 PACIFIC REGENCY HOTEL SUITES Untuk tempahan Tel :+603 2332 7777 ext. 6807  E-mail : fnbadmin@pacific-regency.com Facebook : https://www.facebook.com/prhskl

No comments :