Jun 21, 2015

Diary Puasa 2: Vlog KIFLI MALLY - Kepuasan berniaga di bulan Ramadhan

hi anak anak,

Terasa diri ni loser sangat bila lambat nak update untuk entry Diary Puasa KIFLI Mally. #30Ramadhan30Video, kalau korang nak tahu aku gigihkan diri untuk update sebab aku nak sahut cabaran untuk diri sendiri membolehkan aku record video selama 30 hari berturut2 tanpa henti, penuh update dan apa yang berlaku sepanjang 30 hari berpuasa di bulan Ramadhan 2015 ni.

untuk puasa di hari ke 2 ni, nampaknya hari jumaat tiada apa yang berlaku sangat, masih menempuhi rutin harian yang sama. 
Highlight of the day:
Apa yang aku nak cuba tekan kan dalam video ni, bila aku ternampak sorang pakcik yang gigih menyusun juadah yang di buat untuk di jual. Tapak dia di depan wong solo seri permaisuri. Kawan aku (EJ) cakap dia jugal rendang ayam dan daging. Suka tengok kegigihan pakcik tu untuk mencari rezeki halal.

second highlight of the day, sewaktu berada di bazar tu ternampak kak redmummydotcom, dari jauh nampak dia sorang2. berpeluh dia sepanjang bazar tu dengan tujuan utama untuk mencari mee curry, unfortunately mee curry takde di jual kat bazar ramadhan seri permaisuri ni. So mee curry tak dapat, tapi aku dapat selfie dengan dia haha. Pecah minyak kejap dibuatnya.