Jul 5, 2015

#AABC Asean Traveler contest

Hi anak anak,

KM confident nak bagi tahu kat semua orang, di mana KM adalah peseta yang sesuai di dalam AirAsia Traveller's ni kerana segala rutin Harian KM akan dipaparkan di dalam Instagram Artist. Asal dapat je pegang handphone confirm KM akan update semua instagram tak kisah dimana KM berada.
Instagram Sangat user friendly bagi KM, hanya perlu snap + edit = Post.
Okay untuk entry kali ini, sempena menyahut cabaran AirAsia Asean Traveller ni semua media KM akan postkan dalam bentuk Instgaram. Ready or not here we go!!!
Contoh pertama di mana KM berinteraksi dengan lebih dekat lagi dengan burung unta ni. Kalau korang nak tahu KM siap dapat tunggang dan bawa burung unta ni race bersama dengan team yang lain. Laju betul burung unta ni.

Favorite KM di dalam menghasilkan Art Instagram ni dimana KM suka membuat video, dengan cara macam ni lebih fun untuk semua orang tengok hasil video tersebut. Salah satu contoh seperti dibawah:
time ni KM tengah bersiap otw nak pergi berkelah di janda baik bersama dengan best friend KM.
ok yang ni pula, bila KM dari rumah nak bersiap2 pergi ke Sunway Lagoon theme park.
Video ni KM time tu tengah nak fetch member kat KLIA2, since then Km terasa nak buat video yang membolehkan KM rasa happy bila dapat tengok balik video2 ni. 

 Sebenarnya, dengan Instagram ni KM lebih banyak dapat peluang untuk explore dan buat experiment yang lebih banyak, contohnya kalau dulu KM suka buat #OOTD dimana hanya snap gambar then post. Tapi kali ni KM buat #OOTD melalui video, KM jenis yang gigih untuk meng-edit video tak kira lah kat mana sekali pun, contohnya seperti:
video #OOTD masa tahun lepas christmas di Mid Valley.
#OOTD di tempat rekreasi keluarga Bukit Belacan.


Dan banyak lagi yang KM hasilkan video art seperti ni untuk dibuat koleksi ^_^.

Donut Selfie?
yessss #DonutSelfie sebenarnya dah lama di praktik kan cuma tak ramai yang buat, jadi KM ada peluang untuk pergi ke tempat baru, donut selfie adalah cara art terbaru untuk KM berkongsi dengan semua kawan-kawan KM di Instagram. Google lah Donut Selfie hehe. Kalau korang tengok kat bawah ni, KM masih lagi dalam process nak mantapkan part editing dan lagu. Once dah selesa dengan editing lepas ni confirm petik jari je. Korang bayangkan KM berdonut selfie di eiffel tower? hahahah #Berangan!!!
KM jenis yang bukan selalu dapat berjalan, tapi bila KM dapat peluang untuk pergi bercuti atau melancong KM akan gunakan masa dan peluang sebaik mungkin untuk update benda2 yang menarik, sebab KM nak pastikan semua hasil dari Instagram dapat disimpan buat kenangan. 
Sebagai kata penutup entry "Kifli Mally the best candidate to be AirAsia Asean Traveller’s as an Instagram Artist" via Instagram art can be anything that possible ^___^

Korang kalau nak join pun takde masalah, korang boleh join DI SINI

SELAMAT MENCUBA DAN GOOD LUCK!!!!

No comments :