Jul 8, 2015

Lepas ni semua orang mahir membuat lontong resepi sendiri.

hi anak anak,

Raya semakin lama semakin dekat pada penghujung nya. Terasa rindu pada kampung halaman pula kan? Apa lagi yang bermain di dalam fikiran ni kalau bukan juadah beraneka macam di hidangkan pada hari raya.

 tak cukup dengan juadah yang disedikan oleh mak, berkunjung pula kat rumah sanak saudara kan? aduhhhhh memang dah tak sabar betul nak beraya ni haha. Nak makan dengan rendang, ayam masak beraneka rasa, kuih muih ada lontong. EH Lontong?

bercakap tentang Lontong ni? siapa disini penggemar Resepi Lontong? Sebab KM nak bagi tahu kat semua pembaca blog KM ni, di mana Chef Ismail ada memperkenalkan resepi baru Lontong di dalam pek baru #MameeChefLontong. Wow serius uols semua mesti tak percaya kan? Apa yang pasti KM dah tahu rasa #MameeChefLontong ni, siap masak sendiri kat rumah.
Tak tahu pula KM boleh mengidam nak try sendiri bagaimana rasa dan resepi yang di sediakan oleh Chef Ismail. Kalau korang nak tahu, rasa dia sama seperti dengan juadah asli yang disediakan oleh Chef Ismail sendiri. Haipppp dah nama pun resepi ciptaan Chef Ismain, rasa dan kualiti harus lah sama kan....Selain dari itu concept mee dia di perbuat khas dengan cara Mee Tarik.  
wah meriahnya kepada mereka yang bekerja sempena Hari Raya nanti, korang boleh lah rasa #MameeChefLontong ni yer! takde lah terasa sebak merindukan masakan lontong ni.
ok lah KM nak sambung makan lagi #MameeChefLontong yang sedap ni!!! Ingat LONTONG, ingtlah #MameeChefLontong. haha.

nak tahu dengan lebih lanjut tengok je segala resepi yang disediakan oleh Chef Ismail kat facebook page mereka.
#mameecheflontong