Dec 5, 2015

Nak Cantik? sekarang bukan lagi penghalang. Jom cantik bersama NurSajat Beautician

Hi Uols,

Siapa sini nak cantik? haha soalan yang sangat meminta muka dicakar dengan pencakar rumput kan?. Bila mention je perkataan CANTIK!! apa yang terlintas pada fikiran kita buat pertama kali ialah memikirkan perkara yang SEMPURNA! perkara yang INDAH! SWEET dan sebagainya. Kebiasaannya dalam perihal kecantikan ni pasti kaum wanita adalah scope terbesar menyumbang di dalam statistik rawatan dan kecantikan diri tidak kira luar dan dalam. 
Oleh itu, KM nak share dengan sepantas kilat dengan readers semua. Let's Cantik Skincare ni merupakan salah satu product kecantikan yang  dikeluarkan oleh NurSajat Beautician adalah hasil teknologi terkini yang diformulasikan dengan penggunaan bahan-bahan semula jadi daripada Tea Tree, Ekstrak Papaya, Coconut Oil, Vit E Extract Piper Bettle, Stem Cell dan Microcitrus Australasisca Fruit Extract yang dipercayai mampu mengekalkan kecantikan kulit secara keseluruhan.
  • Georgeous BB Gream 15GM
    Melindungi kulit daripada sinaran matahari.memberi kelembapan pada kulit muka,Mengecilakn pori-pori.Mengembalikan keremajaan kulit, merawat kulit berminyak membantu mengurangkan jerawat.
  • Amazing Cleanser Gel 50ML
    Melembutkan, menghaluskan dan melicinkan kulit muka serta membantu menghilangkan jerawat dan kedutan kulit. Kulit lebih berseri dan bermaya.
  • Fabulous Night Serum
    Memberi kelembapan pada kulit muka, mengecilkan pori-pori, mengembalikan keremajaan kulit anti kedutan, mencerahkan kulit muka, membantu mengurangkan jerawat dan jeragat.
kalau korang nak tahu dengan lebih lanjut tentang product Lets Cantik Skin Care ni, korang boleh pergi ke website official mereka. Di situ korang pasti akan mendapat info yang lebih mendalam tentang produk tersebut. Selain itu kalau korang ada sebarang pertanyaan korang boleh suarakan di peti komen pada website mereka. "Kaunter Pertanyaa Di Sini"

Selain dari memperkenalkan produk kecantikan, Nursajat Beautician juga ada menawarkan khidmat rawatan seperti Rawatan Facial & Scrub, Injection IV Drip, Vitamin C, Filler (perfect touch), suntikan collagen serta banyak lagi. "Service LetCantik"
kepada mereka yang masih lagi terasa seperti kurang keyakinan terhadap produk Lets Cantik Skin care serta service mereka, KM sarankan untuk melihat pada IG official Nursajat Beautician. Korang akan nampak update setiap hari dimana outlet mereka di KL dan Johor Bharu tak henti menerima kunjungan dari para pelanggan tidak kira sama ada new customer atau returned customer. 
Sambutan bukan saja meriah di HQ KL tapi outlet di Johor juga begitu memberangsangkan,  perkhidmatan Lets Cantik juga kebiasaannya boleh di lakukan di luar outlet, bergantung kepada permintaan customer. Biasanya permintaan ini datang dari kalangan Selebriti dan Customer Corporate di mana mereka lebih selesa menerima rawatan di kediaman sendiri. KELASSSS ke tidak?? Lets Cantik memang menawarkan rawatan Ekslusif... (^_^)

Kesimpulannya, kepada mereka yang ingin cuba untuk menggunakan Product Lets Cantik Skincare ni korang boleh purchase menerusi website official dari mereka di http://letscantik.com.my/